به گزارش پایگاه 598، حمید ملانوری در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به اینکه شامگاه دوشنبه 26 شهریورماه در ساعت 23:14 دقیقه و در محور کاشان - نطنز در اثر برخورد اتوبوس مسافربری کرمان-تهران با تانکر حامل سوخت، 19 نفر کشته و 27  نفر مصدوم شدند اظهار داشت: از مجموع اسامی مسافرانی که ما داریم، 23 نفر از مسافران این اتوبوس کرمانی هستند.

وی با اشاره به اینکه مقصد 7 نفر از مسافران انار، 10 نفر کرمان و 6 نفر رفسنجان بوده است گفت: اسامی مجروحان این حادثه را کامل در اختیار داریم.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری کرمان با بیان اینکه کشته‌شدگان به دلیلی که سوختگی کامل دارند امکان شناسایی آنها در حال حاضر مقدور نیست افزود: هماهنگی لازم انجام شده تا از طریق دی ان ای شناسایی کشته‌شدگان انجام شود.

وی با اشاره به اینکه حدود 50 درصد مجروحان کرمانی هستند و قطعا در بین کشته‌شدگان هم افرادی از استان کرمان وجود دارد عنوان کرد: راننده اتوبوس کرمانی بوده که فوت کرده است.

ملانوری با بیان اینکه پلیس باید در زمینه مقصر حادثه اظهار نظر کند گفت: در حال پیگیری این مسئله هستیم اما از آنجا که اتوبوس از عقب به تانکر برخورد کرده است به احتمال زیاد مقصر اتوبوس است.

وی با اشاره به اینکه با مسئولان استان اصفهان و دانشگاه علوم پزشکی کرمان هماهنگی شده و اعلام آمادگی کردند که مصدومانی که در استان اصفهان بستری هستند و امکان انتقال آنها وجود دارد به کرمان منتقل شوند افزود: در این صورت خانواده‌های مجروحان نیازی به طی این مسیر نداشته و می‌توانند از مجروحان خود در کرمان رسیدگی و مراقبت کنند.