يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۴۶۷۳۳
زمان انتشار: ۱۲:۲۷     ۲۷ شهريور ۱۳۹۷
بر خلاف برخی اخبار شجاع خلیل زاده با اخطاری که مقابل الدحیل گرفت از بازی بعدی محروم نشده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مشرق، تیم فوتبال پرسپولیس در یک دیدار تماشایی و برتر موفق به شکست 3-1 تیم الدحیل قطر شد تا ضمن صعود به مرحله نیمه نهایی نوار بردهای پیاپی این تیم قطری را هم پاره کند.

شاگردان برانکو در این دیدار 4 کارت زرد گرفتند که منجر به دو اخطاره شدن دو بازیکن شد. کمال کامیابی نیا، شجاع خلیل زاده، محمد انصاری و علی علیپور در این دیدار از روشن ایرماتوف کارت گرفتند که در این میان کامیابی نیا و انصاری دو اخطاره شده و بازی رفت مقابل السد در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا را از دست دادند. کامیابی نیا کارت زرد قبلی را در بازی مقابل الجزیره در یک هشتم نهایی گرفته بود و انصاری هم در دیدار رفت مقابل الدحیل کارت زد اول خود را دریافت کرده بود.

جالب است بدانید کمال و انصاری در دیدار رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان فصل قبل مقابل الهلال هم به خاطر محرومیت غایب بودند!

در برخی اخبار گفته شد که شجاع خلیل زاده هم 2 اخطاره شد اما آمار کارت های زرد خلیل زاده در این فصل خلاف این موضوع را نشان می دهد. خلیل زاده در این فصل 4 کارت زرد گرفته که 3 کارت آن مربوط به مرحله گروهی است (دو بازی با السد و یک بازی با الوصل) و در آغاز مرحله حذفی این کارت ها پاک شدند و کارت زرد دوشنبه شب شجاع اولین کارت این مدافع در مرحله حذفی محسوب می شود و این بازیکن در بازی بعدی محروم نیست.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها