أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۴۶۷۸۱
زمان انتشار: ۱۵:۱۸     ۳۰ شهريور ۱۳۹۷
جامعه اسلامی دانشگاه شهید رجایی:
مگر مسبب کوچک شدن سفره مردم عدم مدیریت کارآمد و افزایش بی سابقه نقدینگی نیست؟!‌ ای دولت مردان، بهتر نیست به جای بازی‌های سیاسی و فریبکارانه برای تصویب این طرح، سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی و استقلال اقتصادی را الگو و سرمشق امور خود قرار دهید؟!
به گزارش سرویس اقتصادی پایگاه 598، جامعه اسلامی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی درباره FATF بیانیه صادر کرد. متن بیانیه به شرح زیر است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم

هر ملت و دولتی به آمریکا اعتماد کند ضربه خواهد خورد. ملت متکی به قدرت درونی از اخم و تحریم دشمن متلاطم نمی‌شود.
مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)

طرحی موسوم به FATF، در دستور کار مجلس قرار گرفته است و نمایندگان ما اصرار به تصویب آن دارند؟!

هر چند که تاکنون ۷۳بند این قرار داد ننگین، در کشور در حال اجراست فقط ۴ بند آن در حال دریافت مجوز از مجلس است. بدخواهان و نااهلان همانند گذشته طوری جلوه می‌دهند که اگر این طرح تصویب نشود، تحریم‌ها افزایش پیدا کرده و ارزش پول ملی رو به زوال می‌رود و تصویب شدن یا نشدن این طرح استعماری را به سفره مردم گره زده اند.

چگونه است آن نماینده‌ای که حاضر نیست رای خود را به صورت علنی اعلام کند؛ عزم بر آن کرده است که اطلاعات فوق محرمانه کشور را به چوب حراج بگذارد؟

مگر مسبب کوچک شدن سفره مردم عدم مدیریت کارآمد و افزایش بی سابقه نقدینگی نیست؟!‌ ای دولت مردان، بهتر نیست به جای بازی‌های سیاسی و فریبکارانه برای تصویب این طرح، سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی و استقلال اقتصادی را الگو و سرمشق امور خود قرار دهید؟!

ما به عنوان کوچک‌ترین عضو انقلاب، با زبانی شیوا اعلام می‌کنیم که FATF مخالف منافع ملی است و هیچ تعهدی وجود ندارد که بعد از تصویب این قرارداد، تحریم‌ها کاهش پیدا کند.

مگر ما از برجام درس نگرفتیم که نتیجه اعتماد به آمریکا و غرب، چیزی به جز ذلت و عقب ماندگی برایمان به ارمغان نمی‌آورد؟

از شما می‌خواهیم که این رفتار ضد انقلابی و ضد ملی را کنار بگذارید و از خداوند منان طلب بخشش کنید؛ به راستی که خداوند بسیار بخشنده و مهربان است.

برای جبران ناکارآمدی تان به مسائل و مشکلات مردم و نظام بپردازید که ما هر چه داریم برای مردم است.

این بار جنبش دانشجویی بیدار و هوشیار بوده و مانند گذشته اجازه تحمیل قرار دادی ننگین را نمی‌دهد و آگاهانه و با بصیرت این مسئله را دنبال می‌کند.

والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها