أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۴۴۶۷۹۴
زمان انتشار: ۰۹:۲۶     ۳۱ شهريور ۱۳۹۷
فوری/ تیراندازی در حین برگزاری رژه نیروهای مسلح در اهواز
امروز در حین برگزاری مراسم رژه نیروهای مسلح در اهواز از سوی فرد یا افرادی ناشناس تیراندازی شد. مهاجمان لباس نظامی به تن داشتند و درگيری ١٠ دقيقه طول كشيده است. هنوز آمار دقیقی از تعداد شهدا و یا زخمی ها منتشر نشده است.
به گزارش سرویس پایگاه 598، این حمله دقایقی پیش در هنگام برگزاری رژه نیروهای مسلح به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس در منطقه لشکر 92 زرهی اهواز صورت گرفت.


گزارش خبرنگار ایسنا حاکی است که تیراندازی از پشت جایگاه مخصوص مسئولان انجام شده و حاضران برای احتیاط روی زمین افتادند. مهاجمان لباس نظامی به تن داشته‌اند. از تعداد زخمی‌ها هنوز آماری در دست نیست.

گزارش خبرنگار ایسنا حاکی از آن است که تیراندازی حدود 10 دقیقه ادامه داشته است و تا لحظه مخابره خبر، صدای آژیر آمبولانس‌ها که به سوی محل می‌روند، شنیده می‌شود.



تکمیلی/

اطلاعات جدید از حمله تروریستی به رژه نیروهای مسلح در اهواز

- تروریست‌ها موفق نشده‌اند که وارد مراسم رژه شوند و صرفا از فاصله دور بسوی مراسم و یگان‌های رژه رونده شلیک کرده‌اند.

- اخبار اولیه حاکی از این است که تروریست‌ها جایگاه محل سخنرانی و یگان‌های رژه رونده سپاه را هدف قرار داده‌اند و آمار اولیه از زخمی شدن تعدادی از نیروهای رژه رونده سپاه در این مراسم حکایت دارد.

- تیم تروریستی پس از تیراندازی به سوی مراسم رژه از محل گریخته‌اند و در حال حاضر نیروهای امنیتی در تعقیب آنها هستند/ تسنیم

لینک دانلود



لینک دانلود2


اطلاعات جدید از حمله تروریستی اهواز

- تیم تروریستی شامل چند نفر بوده و در ساختمان و پارک پشتی محل برگزاری رژه مستقر بوده‌اند و از انجا موفق به تیراندازی بسوی مراسم رژه شده‌اند. تروریست‌ها جایگاه محل سخنرانی و یگان‌های رژه رونده سپاه را هدف قرار داده‌اند.


- مهاجمان لباس نظامی به تن داشتند و درگيری ١٠ دقيقه طول كشيده است.

- صدای شلیک گلوله در محل برگزاری رژه در اهواز پس از حادثه اولیه باز هم شنیده می شود./مهر

- هنوز آمار دقیقی از تعداد شهدا و یا زخمی ها منتشر نشده است.

اولین آمار شهدای حمله تروریستی به مراسم رژه در اهواز

- به گفته مسئولان تعداد مجروحان تا این لحظه 20 نفر اعلام شده است.

-مصدومان به بیمارستان آپادانا منتقل شده اند.

- یک کودک و یک زن در بین مجروحان حادثه تروریستی اهواز دیده می شوند.


- هیچ یک از مسوولان حاضر در این مراسم آسیب ندیده اند ولی گزارشها از تلفات جانی از بین مردم حکایت دارد که هنوز تعداد دقیق آن مشخص نیست.

- شنیده ها حاکی از آن است که 4 یا 5 نفر از عوامل این حادثه تروریستی توسط نیروهای امنیتی و انتظامی کشته شدند/ ایرنا

8 تن از نیروهای مسلح به شهادت رسیده‌اند

- در جریان حمله تروریستی به رژه نیروهای مسلح در اهواز، اخبار اولیه از به شهادت رسیدن مسئول ایثارگران سپاه استان خوزستان حکایت دارد/ تسنیم

2 تروریست کشته، یک نفر زخمی و یک نفر دستگیر شد

به گزارش پایگاه 598، یک مقام مطلع در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس گفت: تاکنون 2 نفر از مهاجمان مسلح کشته شدند، یک نفر زخمی و یک نفر توسط نیروهای امنیتی دستگیر شد.

عناصر مسلح حمله تروریستی اهواز وابسته به جریان الاهوازیه هستند

سخنگوی سپاه پاسداران: افرادی که در جریان رژه نیروهای مسلح اقدام به تیراندازی به مردم و نیروهای مسلح کردند وابسته به جریان الاهوازیه هستند.

مسوولان خوزستان حاضر در رژه نیروهای مسلح اهواز در سلامت هستند

آیت‌الله جزایری، آیت‌الله حیدری، استاندار خوزستان و فرماندار اهواز از جمله مسوولان حاضر در این مراسم بودند که اکنون در سلامت کامل هستند.

حسین زاده معاون سیاسی استاندار خوزسان اعلام کرد:

- در جریان حمله تروریستی به رژه نیروهای مسلح در اهواز ۸ تا ۹ نفر از نیروهای نظامی شهید  و بیش از ۲۰ نفر مجروح شده‌اند که حال مجروحان وخیم گزارش شده است. وی ادامه داد: تروریست ها ۴ نفر بوده اند که ۲ نفر کشته و ۲ نفر دستگیر شده اند.

 اسامی اولیه شهدا حادثه تروریستی اهواز منتشر شد

بر اساس شواهد عینی ۷ شهید به بیمارستان منتقل شده است. اسامی شهداء:

۱-علی لویمی
۲-اسماعیل شفیعی نژاد
۳-میلاد جهانگیر نژاد
۴-رضا شفیعی
۵- سعید کریمی
۶-امیر فرخی
۷- یونس پور حلو


 - شمار شهدای حمله تروریستی به رژه اهواز به ۱۲ نفر افزایش یافت/ در میان شهدای حادثه تروریستی کودکی ۴ ساله دیده  می‌شود.

سپاه خوزستان: عوامل تروریستی حمله کننده به رژه اهواز متلاشی شدند

سردار حسن شاهوار پور در گفت و گو با مهر گفت: عوامل تروریستی که صبح امروز شنبه به رژه نیروهای مسلح اهواز حمله کردند، متلاشی شدند.

وی با بیان اینکه مسئولان حاضر در جایگاه سالم هستند، تصریح کرد: تروریست ها تحت تعقیب قرار گرفته و این گروه تروریستی متلاشی شد.

فرمانده سپاه خوزستان با تاکید بر اینکه اقدامات این گروه های تروریستی در اهواز مسبوق به سابقه است، افزود: عوامل تروریستی در حمله صبح امروز موفق به ورود به جایگاه نشدند.

سردار شاهوار پور با تاکید بر اینکه نیروهای امنیتی حاضر در محل اجازه ورود عوامل تروریستی به جایگاه را ندادند، افزود: اوضاع تحت کنترل و آرام است.

تعداد شهدای حادثه تروریستی اهواز به 24 نفر رسید

ایرنا به نقل از یک منبع آگاه: تعداد شهدای حادثه تروریستی صبح روز شنبه در اهواز به 24 نفر رسید و احتمال افزایش این تعداد نیز به دلیل وخامت حال مجروحان وجود دارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۳ - ۳۱ شهريور ۱۳۹۷
۰
۰
امریکا که دم از حقوق بشر در هر نقطه از جهان میزند یک گروه مخالف خودش را در یک ساختمان زنده زنده به آتش کشاند و کسی هم جرأت نکرد به او بگوید ناقص حقوق بشر و بعد ار مدتی این اقدام امریکا به فراموشی سپرده شد. ولی ج.ا.ا دائماً از رحمانیت استفاده میکند غافل از اینکه تمام گروههای معاند شمشیر را برای سرنگونی از رو بسته اند .گروه الاهوازیه را باید نابود کرد که به کودک و... رحم نمیکند.
پاسخ
ناشناس
-
۱۶:۵۸ - ۳۱ شهريور ۱۳۹۷
۰
۰
کشتن بچه ها و مردم بیگناه فقط کار شمر و یزید و یزیدیان زمانه است. لعنت خدا بر ظالمان در این دنیا و آن دنیا.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها