يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۴۶۸۳۵
زمان انتشار: ۰۹:۴۶     ۰۱ مهر ۱۳۹۷
شهردار تهران از معافیت وزارت آموزش و پرورش در پرداخت عوارض تغییر کاربری خبر داد و گفت: از این پس آموزش و پرورش حتی برای تغییر کاربری هم نیاز به پرداخت هزینه ندارد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، محمدعلی افشانی شهردار تهران  صبح امروز با حضور در مدرسه ابتدایی پسرانه ناشنوایان باغچه‌بان 1 و نواختن زنگ آغاز سال تحصیلی جدید، گفت: تعلیم و تربیت جزو اولین آیاتی بود که از سوی خداوند نازل شد و این نشان می‌دهد که همه ما در برابر آموزش و پرورش مسئول هستیم.

افشانی گفت: آموزش امری بسیار ارزشمند است و جنبه‌های تربیتی سختی دارد و به نوبه خود دست تک‌تک معلمان را می‌بوسم و امیدوارم کودکانی خلاق و پرسشگر تربیت کنیم تا موفقیت کشور در آینده تضمین شود.

شهردار تهران ادامه داد:  شهرداری تهران در راستای کمک به آموزش و پرورش گام‌هایی برداشته است و این کمک‌ها ادامه پیدا می‌کند.

به گفته افشانی، حتی در بحث تغییر کاربری ساختمان‌های آموزش و پرورش در بافت‌هایی که در حال حاضر فضای آموزشی نیاز ندارند مقرر شد که عوارض برای کسب پروانه از آنها اخذ نشود ؛ دو هفته قبل این مهم به تصویب رسید و از این پس آموزش و پرورش حتی برای تغییر کاربری هم نیاز به پرداخت هزینه ندارد.

وی ادامه داد:  شهرداری از راه های مختلف می‌تواند به آموزش و پرورش کمک کند، یکی از این روش‌ها نوسازی مدارس به خصوص محوطه‌سازی و فضای سبز است و همچنین می‌تواند در بحث حمل‌ونقل و سرویس دانش‌آموزان هم کمک کند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها