يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۴۶۸۴۲
زمان انتشار: ۱۰:۰۵     ۰۱ مهر ۱۳۹۷
وزارت خارجه چین سفیر آمریکا را در خصوص تحریم‌های اخیر واشنگتن علیه پکن احضار کرده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، رسانه‌های محلی چین گزارش کردند، وزارت خارجه چین سفیر آمریکا را به دلیل تحریم‌های نظامی اخیر علیه پکن احضار کرده است.

دفتر نظارت بر دارایی‌های خارجی وزارت خزانه‌داری آمریکا پنجشنبه گذشته فردی به نام «لی شانگ‌فو» و «اداره توسعه تجهیزات» ارتش چین را به خاطر نقض تحریم‌های سرزمینی آمریکا و خرید سامانه‌های پدافند موشکی و جت‌های جنگنده روسی، با استفاده از مفاد قانون «مقابله تحریمی با دشمنان آمریکا»، در لیست تحریم های خود قرار داد.

لی شانگ‌فو رئیس اداره توسعه تجهیزات ارتش چین است. از نظر آمریکایی‌ها، اتهام اثبات‌شده این اداره ارتش چین، خرید جنگنده‌های سوخو ۲۵ و سامانه پدافند موشکی اس-۴۰۰ روسیه است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها