أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۴۶۸۴۸
زمان انتشار: ۱۰:۳۰     ۰۱ مهر ۱۳۹۷
ایران سرزمین مجاهدان و غیورمندان و کشور با ثبات منطقه بوده و خواهد بود و تاریخ چهل ساله انقلاب اسلامی بارها نشان داده است که این حوادث موجب وحدت و همدلی و نیز اراده بیش از پیش تمام ملت ایران از همه اقوام در مبارزه با تروریسم و حامیان آن می‌شود.
به گزارش پایگاه 598، اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان در اروپا پیرامون اتفاقات روز گذشته اهواز بیانیه ای صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
خوزستان، پاره تن ایران، سالهاست گلهایی را در دامن خود می پروراند که در راه دفاع از تمامیت ارضی کشور و مقدسات این آب و خاک و سردادن فریاد وطن پرستی پرپر می شوند. امروز هم در سالگرد آغاز تجاوز بیگانه به ایران اسلامی، که آن هم با حمایت و مشارکت جدایی طلبان همراه بود، پیکر چندین تن از مردمان "ایران" بر زمین افتاد، تروریسم کوری که حتی ابائی از قربانی کردن کودکان برای نیل به اهداف اهریمنی خود ندارد.

ایران سرزمین مجاهدان و غیورمندان و کشور با ثبات منطقه بوده و خواهد بود و تاریخ چهل ساله انقلاب اسلامی بارها نشان داده است که این حوادث موجب وحدت و همدلی و نیز اراده بیش از پیش تمام ملت ایران از همه اقوام در مبارزه با تروریسم و حامیان آن می‌شود. بدخواهان بدانند که ملت ایران یک دل و یک صدا در مقابل هر نیروی شیطانی که بخواهد به این آب و خاک تعرض نماید، محکم و استوار خواهند ایستاد و در برابر تهدید آرامش و امنیت خود با احدی مماشات نخواهند کرد.

اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان در اروپا ضمن محکوم نمودن این حادثه تروریستی، باعرض تسلیت به خانواده های داغدیده شهدای این جنایت تروریستی و آرزوی شفای عاجل برای مجروحان این حادثه خونبار، درخواست پیگیری سریع و قاطع برای مقابله با مسببین این عملیات کور تروریستی را دارد .


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها