أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۴۴۶۸۵۰
زمان انتشار: ۱۰:۳۳     ۰۱ مهر ۱۳۹۷
برانکو ایوانکوویچ بعد از پیروزی تاریخی مقابل الدحیل قطر و صعود به مرحله نیمه نهایی اکنون باید برابر سپیدرود رشت جدال پیش دربی خود را برگزار کند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از "ورزش سه"، پرسپولیس که اکنون همانند فصل گذشته به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کرده، با چالش بزرگی دیدار مقابل سپیدرود رشت را برگزار خواهد کرد.

کمبود بازیکن در میانه‌های فصل باعث شده تا مشکلات آن به چشم بیاید. تیمی که با صعود از خوان بزرگ الدحیل قطر اکنون در شرایطی به لیگ برتر بازگشته تا هفتمین بازی فصل خود را برگزار کند که بیشتر بازیکنانش با مصدومیت دست و پنجه نرم می‌کنند و فشار بازی‌ها باعث شده تا استراحتی نداشته باشند

در شرایط عادی شاید برانکو ایوانکوویچ ترجیح می‌داد تا به بازیکنانی همچون بشار رسن، امید عالیشاه، حسین ماهینی و احمد نوراللهی به واسطه مصدومیت‌های‌شان استراحت بدهد و شاید هم در آستانه دربی و احتمال محرومیت کمال کامیابی نیا نیز این بازیکن با قرعه استراحت مواجه می‌شد. اما کمبود بازیکن باعث شد تا برانکو ایوانکوویچ با کمترین پتانسیل ممکن از شاگردانش درخواست داشته باشد بدون توجه به مصدومیت و خطرات محرومیت به دنبال حضور با حداکثر انرژی باشند.

سرمربی سرخپوشان در این بازی تنها به حسین ماهینی استراحت داده است و ترکیب تیمش را احتمالا با چینش زیر به میدان روانه کند تا چشم به بازگشت به صدر جدول داشته باشد.

علیرضا بیرانوند بار دیگر به ترکیب اصلی باز خواهد گشت تا بعد از نمایش موفق در جدال مقابل الدحیل و پاس منجر به گل دیدنی‌اش بار درون دروازه این تیم حاضر شود. او به دلیل حضور در اردوی تیم ملی در جدال مقابل نساجی غایب بود.

خط دفاعی پرسپولیس هم احتمالا با حضور سیدجلال حسینی، محمد انصاری، شجاع خلیل زاده، شایان مصلح شکل گیرد. مشابه شکل دفاعی در جدال با الدحیل  و بعد از مصدومیت حسین ماهینی. شایان مصلح در سمت چپ به میدان خواهد رفت. انصاری و سیدجلال حسینی در قلب دفاعی و شجاع خلیل زاده نیز جایگزین ماهینی در سمت راست خواهد شد.

در خط میانی با بازگشت سیامک نعمتی شرایط برای برانکو راحت‌تر خواهد بود. کمال کامیابی نیا که محرومیت از دربی را در یکقدمی خود می‌بیند و با دریافت کارت زرد در این بازی سومین دربی دوران حضورش در پرسپولیس را از دست خواهد داد، در خط میانی حاضر می‌شود. دیگر بازیکنان خط میانی را امید عالیشاه، بشار رسن و سیامک نعمتی شکل خواهند داد. احتمال نیمکت نشینی نوراللهی به واسطه مصدومیت جزیی و آماده سازی او برای دربی زیاد خواهد بود.

در خط حمله نیز علی علیپور در کنار گادوین منشا حاضر خواهند بود. منشا بعد از گل تاریخی اش مقابل الدحیل از انگیزه زیادی برای موفقیت در این بازی برخوردار است و علیپور نیز بعد از دو گل پیاپی در لیگ برتر اکنون در سودای تکرار آن و بازگشت به جمع مدعیان آقای گلی خواهد بود.

ترکیب احتمالی پرسپولیس:
علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، محمد انصاری، شجاع خلیل زاده، شایان مصلح، کمال کامیابی نیا، امید عالیشاه، بشار رسن، سیامک نعمتی، گادوین منشا و علی علیپور
دیدار دو تیم پرسپولیس و سپیدرود رشت فردا در استادیوم آزادی و از ساعت 19:30 برگزار خواهد شد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها