أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۴۴۶۸۶۶
زمان انتشار: ۱۲:۳۳     ۰۱ مهر ۱۳۹۷
طراح استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: وزیر صنعت برای فرار از پاسخگویی در مجلس از وزارت استعفا داد و رئیس‌جمهور نیز پذیرفت.

به گزارش پایگاه 598، احمد علیرضا بیگی در گفتگو با خبرنگار مهر از استعفای وزیر صنعت، معدن و تجارت خبر داد و گفت: رئیس‌جمهور پیش از سفر به نیویورک این استعفا را پذیرفته است.

نماینده مردم تبریز در مجلس ادامه داد: مخاطب اصلی فرمایشات رهبر انقلاب درمورد تخلفات در ثبت سفارش‌ها و عدم رعایت اولویت‌ها وزارت صنعت، معدن و تجارت بود.

عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی گفت: رئیس‌جمهور برای اینکه از طرح این موضوعات از سوی نمایندگان در پیشگاه ملت جلوگیری کند، ترجیح داد با استعفای وزیر صنعت، معدن و تجارت موافقت کند.

وی افزود: در واقع رئیس‌جمهور نمی خواست ضعف‌های این وزارتخانه و دولت در  مدیریت تخصیص ارز و مشکلات تولید به آگاهی ملت برسد و وزیر با حضور در صحن علنی مجلس در جلسه استیضاح پاسخگوی نمایندگان باشد، به همین دلیل با استعفای آقای شریعتمداری موافقت کرد.

تکمیلی/

 روابط عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد اخبار منتشر شده مبنی بر استعفاء محمد شریعتمداری وزیر صنعت از اساس صحت ندارد.

در این اطلاعیه آمده است مرجع اطلاع رسانی اخبار رسمی در حوزه دولت مشخص است و اینکه رسانه‌های وابسته به قوای دیگر در این شرایط برای دولت مسئله جدید ایجاد کنند مورد انتظار نیست و‌امیدواریم بجای ایجاد شائبه و افزایش مشکلات، با همیاری و همکاری بین قوا و مسئولین تمرکز بر رفع مشکلات مردم قرار گیرد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها