أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۴۴۶۸۷۱
زمان انتشار: ۱۲:۵۴     ۰۱ مهر ۱۳۹۷
بازیگر نقش «کیان ایرانی» در مجموعه تلویزیونی «مختارنامه» با بیان اینکه شجاعت و غیرت ایرانیان در مختارنامه معرفی شد، گفت: در این نقش، خودم را منتقم خون امام حسین (ع) حس کردم.
به گزارش پایگاه 598، رضا رویگری گفت: مردم ایران سریال تلویزیونی مختارنامه را با وجود ویژگی‌های ساختاری این سریال ماندگار دوست دارند؛ هر بار که بازپخش این سریال را از رسانه ملی می‌بینم، خوشحال می‌شوم.

وی با اشاره به اینکه هر روزی که در جریان ساخت این مجموعه تلویزیونی حضور داشتم، از حال و هوای کار لذت بردم، تصریح کرد: شکی در آن نیست که این مجموعه تلویزیونی فوق‌العاده بود و به نظر من، در فهرست آثار ماندگار ثبت شد.

این بازیگر سینما و تلویزیون با بیان اینکه خروجی بازی در نقش کیان ایرانی برای من بسیار عالی و تأثیرگذار بود، اضافه کرد: بازخوردهای خوبی از مردم دریافت کردم که واقعاً لذت‌بخش بود.

رویگری با تأکید بر اینکه ایفای نقش در مختارنامه برای من غرورآفرین بود، تصریح کرد: حس مسلمان واقعی و غیرت ایرانی را با بازی در نقش کیان ایرانی لمس کردم؛ پوشیدن جامه کیان ایرانی برای من هنوز غرورآفرین است و شجاعت و غیرت ایرانیان در مختارنامه به همگان معرفی شد.

وی با اشاره به اینکه خود را در نقش کیان ایرانی به‌عنوان منتقم خون امام حسین (ع) حس کردم، اضافه کرد: ایفای این نقش برای من بسیار لذت‌بخش بود.

این بازیگر سینما و تلویزیون با بیان اینکه هنوز برای ورود مجدد به حوزه موسیقی برنامه‌ای ندارم، تصریح کرد: منتظر هستم تا شرایطم بهبود پیدا کند و سلامتی‌ام را کامل به دست بیاورم.

رویگری با تأکید بر اینکه مسؤولان هنرمندان زنده را دریابند، اظهار کرد: هنرمندان تا زنده‌اند باید حمایت شوند.

منبع:تسنیم
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها