أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۴۴۶۸۷۹
زمان انتشار: ۱۴:۴۷     ۰۱ مهر ۱۳۹۷
امروز در حالی مجددا شیر و برخی محصولات لبنی با افزایش چشمگیر قیمت مواجه شده که هیچ یک از مسئولان سازمان حمایت، صنایع لبنی و وزارت جهاد کشاورزی حاضر به پاسخگویی در این زمینه نشدند و همچنان نرخ‌های مصوب قبلی روی سامانه ۱۲۴ قرار دارد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایسنا، شیر کم چرب ۱.۵ لیتری که اخیرا با افزایش قیمت، به ۳۵۰۰ تومان رسیده بود، امروز با قیمت ۴۰۰۰ تومانی در برخی برندهای مطرح در بازار عرضه شد که تعجب همه مشتریان را در پی داشت.

این در حالی است که شیر در انواع کم چرب، نیم چرب و پر چرب یا همان شیر کامل دارای نرخ مصوب از سوی ستاد تنظیم بازار است و طبق آن نرخ مصوب برای هر بطری شیر کم چرب ۱.۵ لیتری ۲۹۵۰ تومان است که این نرخ ها در سوم مرداد امسال به روز و ابلاغ شده است.

با این وجود، امروز انواع لبنیات با قیمت‌های جدید در بازار عرضه شده که چهار قلم آن مشمول نرخ مصوب ستاد تنظیم بازار می‌شود که هنوز مصوبه‌ای مبنی بر افزایش قیمت ونرخ‌های جدید ابلاغ نشده است.

در این میان نه تنها صنایع لبنی حاضر به پاسخگویی نیستند که چرا و بر اساس کدام مجوز قیمت محصولات خود افزایش داده‌اند، بلکه دستگاه‌های نظارتی متولی مانند سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان با وجود پیگیری‌های مکرر خبرنگار ایسنا حاضر به پاسخگویی نشدند و برخی از مدیران این سازمان پاسخگویی را منوط به تایید روابط عمومی و سخنگویی دانستند که خود پاسخگو نبود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها