أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۴۴۶۸۸۴
زمان انتشار: ۱۵:۰۶     ۰۱ مهر ۱۳۹۷
در پی حادثه تروریستی در اهواز، رئیس‌جمهور لبنان برای همتای ایرانی خود پیام تسلیت فرستاد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، «میشل عون» رئیس‌جمهور لبنان پیامی برای «حسن روحانی» رئیس‌جمهور ایران فرستاد و شهادت و زخمی شدن دهها نفر در حادثه تروریستی در اهواز را تسلیت گفت.

بر اساس گزارش گزارش وبگاه «النشره»، میشل عون در پیام خود اعلام کرد: این جنایت تروریستی ثابت کرد تروریسم، وبایی است که به ما هجوم آورده و دین از آن مبراست. ما در لبنان نیز بهای سنگینی به خاطر این موضوع داده‌ایم.

رئیس‌جمهور لبنان در ادامه ضمن ابراز همدردی با رئیس‌جمهور و ملت ایران، برای شهدا آروزی بهترین جایگاه و برای مجروحان آروزی شفای هر چه سریعتر کرد.

صبح روز شنبه 31 شهریور، چهار عنصر مسلح عضو گروهک تروریستی «الاهوازیه» به مراسم رژه نیروهای مسلح در اهواز حمله کردند و در تیراندازی به مردم و مسئولان نظامی، -طبق اعلام عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس- دست‌کم 25 نفر را شهید و حدود 70 نفر را مجروح کردند.

پیشتر وزارت خارجه لبنان و حزب‌الله نیز در بیانیه‌هایی با ایران ابراز همدردی کرده بودند و کاربران لبنان نیز در شبکه‌های اجتماعی هشتگ « #سلام_لإیران_من_لبنان » را ترند کردند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها