امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۴۴۶۸۹۹
زمان انتشار: ۱۰:۵۴     ۰۲ مهر ۱۳۹۷
اصلاح‌طلبان و نوستالژی شعار «مخالف هاشمی دشمن پیغمبر است»: یک فعال اصلاح طلب گفته است در مقطع کنونی برخورد با دولت، برخورد با نظام است!
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مشرق، «محمدرضا خبّاز»، فعال اصلاح‌طلب و از چپ‌های حاضر در دولت که هم‌اکنون سمت استانداری خراسان شمالی را بر عهده دارد، طی یادداشتی در شماره یکشنبه گذشته روزنامه آرمان امروز نوشته است:

«مدیران نالایق باید برکنار شده و حتی به قوه قضائیه معرفی شوند. چون ما با جنگ اقتصادی روبه‌رو هستیم. بنابراین در زمان جنگ، برخوردها نیز باید جنگی باشد. دادگاه‎ها و مدیران باید به صورت جنگی و جهادی عمل کنند.»

*خبّاز و امثال خبّاز بایستی به این سؤال مهم پاسخ بدهند که چرا از ضرورت تنبیه برخی مدیران نالایق دولت فعلی یا همان دولت اصلاح‌طلبان سخن می‌گویند اما در مقابل با دفاع‌های خود، خواستار اعطای مدال و پاداش به خود و لیدرهای اصلاح‌طلبی هستند که همین "مدیران نالایق" [به تعبیر آقای خباز] را بر سر کار آوردند و دو مرتبه از دولت فعلی حمایت کردند؟!

حتما بی‌لیاقتی و کم‌کاری مستوجب مذمت است. اما بیشتر از آن کسانی باید تنبیه و به افکار عمومی معرفی شوند که با حرف‌هایی مثل «تَکرار می‌کنم»، ما فدائیان روحانی هستیم و ما تضمین روحانی هستیم؛ همین مدیران بی‌لیاقت و بی‌توجه به ظرفیت‌های داخلی را بر سر کار آوردند و مشکلات موجود را رقم زدند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها