يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۴۶۹۱۲
زمان انتشار: ۱۱:۳۲     ۰۲ مهر ۱۳۹۷
رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیرو‌های مسلح با انتشار پستی اینستاگرامی از شناسایی سربازی که در جریان حمله تروریست‌ها به مردم اهواز کمک کرده بود، خبر داد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از باشگاه خبرنگاران، رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیرو‌های مسلح با انتشار پستی اینستاگرامی از شناسایی سربازی که در جریان حمله تروریست‌ها به مردم اهواز کمک کرده بود، خبر داد.

سردار موسی کمالی، رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیرو‌های مسلح با انتشار پستی در اینستاگرام از شناسایی سربازی که روز گذشته در جریان حمله تروریست‌ها به مردم اهواز با رشادت جان چند شهروند را نجات داده بود خبر داد و از این سرباز تقدیر کرد.

سردار کمالی نوشت: سرباز قهرمان گروهان مستقل فاوا از تیپ ۱۹۲ زرهی اهواز ارتش با کمک شما مردم عزیز و زودتر از مراحل اداری شناسایی و ایشان به همراه دیگر سربازان غیور که یک به یک شناسایی خواهند شد طی مراسمی از آنان تجلیل به عمل خواهد آمد و حتما اطلاع رسانی خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
مسعود
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۳ - ۰۵ مهر ۱۳۹۷
۰
۰
شیر مادرش حلالش
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها