يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۴۶۹۱۷
زمان انتشار: ۱۱:۳۸     ۰۲ مهر ۱۳۹۷
رئیس اتحادیه آهن‌فروشان با بیان اینکه در حال حاضر قیمت آهن در بازار ۴هزار و ۲۰۰ تومان است، گفت: قرار است با استمرار عرضه محصولات فولادی در بورس کالا این رقم به زیر ۴هزار تومان برسد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، محمد آزاد رئیس اتحادیه آهن‌فروشان با اشاره به اینکه عرضه محصولات فولادی در بورس کالا با لغو سقف معاملات آغاز شده است، اظهار داشت: برداشته شدن سقف معاملات عاملی شده تا قیمت پایه محصولات فولادی 20 تا 22 درصد افزایش پیدا کند.

وی با بیان اینکه رقابت در بازار نیز عاملی شده تا این سقف افزایش محصولات فولادی به 38 درصد برسد تصریح کرد: قرار بود با افزایش عرضه محصولات فولادی در بورس کالا کالای ارزان را راهی بازار کنیم که متأسفانه این موضوع انجام نشد.

اما خوشبختانه هدف دیگر ما که همان از بین بردن بازار کاذب معاملات محصولات فولادی بود محقق شده و دیگر بازار شاهد قیمتهای 6هزار تومانی برای آهن نیست.

رئیس اتحادیه آهن‌فروشان اضافه کرد: در حال حاضر قیمت آهن در بازار 4هزار و 200 تومان است که قرار است با استمرار عرضه محصولات فولادی در بورس کالا این رقم به زیر 4هزار تومان برسد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها