أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۴۶۹۲۳
زمان انتشار: ۱۱:۵۵     ۰۲ مهر ۱۳۹۷
یک نماینده حامی دولت در مجلس می‌گوید وزیر صنعت، به دلیل پیشنهاد حضور در وزارت کار، از سمت خود استعفا داده است.
به گزارش پایگاه 598، در حالی‌که «انتخاب» پشت پرده استعفای وزیر صنعت را معرفی وی به عنوان وزیر کار دانسته بود، نماینده مردم رشت گفت: شریعتمداری به دلیل پیشنهاد حضور در وزارت کار از سمت خود استعفا داد.

غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی در گفت‌وگو با خبرنگاران جوان، گفت: ظاهرا به محمد شریعتمداری پیشنهاد حضور در یک وزارتخانه دیگر را داده‌اند اما قبول نکرده و خواسته تا در وزارت صمت باقی بماند.

وی ادامه داد: اما به شریعتمداری اعلام شده که دیگر نمی‌خواهند از حضور وی در این وزارتخانه استفاده کنند، لذا وی استعفا داد.

ایمن‌آبادی تاکید کرد: روحانی با حضور شریعتمداری در وزارت صنعت و معدن موافق نبوده زیرا در زمان وزارت وی در ثبت خودروها تخلفی ناشی از سهل‌انگاری انجام شده است و این موضوع به دلیل قصور وزیر بوده است.

نماینده مردم رشت در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه شنیده شده که رئیس‌جمهور می‌خواهد شریعتمداری را به عنوان وزیر کار به مجلس معرفی کند، گفت: احتمالا به این صورت بوده است و روحانی می‌خواسته وی را به این وزارتخانه جابه‌جا کند که با مخالفت شریعتمداری مواجه شده و وزیر صنعت هم از سمت خود استعفا داده است.

در همین حال سایت انتخاب نزدیک به دولت نوشت: اخبار رسیده حکایت از آن دارد که قرار است او از وزارت صنعت استعفا داده و از زیر بار انتقادات فراوان نمایندگان و افکار عمومی رها شده و سپس به عنوان وزیر پیشنهادی کار به پارلمان معرفی شود.

برخی منابع نیز به «انتخاب» گفته‌اند که حتی روحانی پس از بازگشت از نیویورک، شریعتمداری را به مجلس معرفی خواهد کرد. خبری که برخی منابع دیگر نیز آن را تایید کرده‌اند. حال باید دید در صورت معرفی او به عنوان وزیر پیشنهادی کار، آیا نمایندگان مجلس با چنین فردی که عملکرد پرانتقاد او در حوزه صنعت در یک سال و نیم گذشته باعث شده بود تا خود آنها آماده استیضاحش شوند، برای وزارت کار اعتماد خواهند کرد؟

منبع:کیهان

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها