يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۴۶۹۳۴
زمان انتشار: ۱۳:۱۱     ۰۸ مرداد ۱۳۹۷
بانک آینده، در راستای طرح اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج در کشور، در چهار ماه نخست سال‌جاری، صد در صد تعهدات خود را انجام داده است.
به گزارش پایگاه 598، بانک آینده، در راستای اجرای ابلاغیه بانک مرکزی ‌جمهوری اسلامی ایران، در خصوص اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج و با هدف کاهش صف انتظار متقاضیان واجد شرایط برای دریافت این خدمت، موفق شد؛ در چهار ماه نخست سال جاری، با اعطای ۳ (سه) هزار وام ازدواج، صد در صد تعهدات خود را در حیطه مصارف قرض‌الحسنه پس‌انداز، به بهترین شکل و با بالاترین سرعت، به انجام برساند.
بانک آینده، همواره می‌کوشد؛ در این مسیر خیر، پیشتاز بوده و به‌همین منظور، سرمایه انسانی فعال در ۱۴۰ شعبه از  ۲۰۴ شعبه بانک آینده در سراسر کشور، با همت عالی و عزم جدی خود، موفق شدند؛ به‌رغم فرصت ۴۵ روزه تعیین‌شده برای تکمیل مدارک، زودتر به نتایج این مهم، دست یابند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها