أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۴۶۹۷۷
زمان انتشار: ۰۹:۵۳     ۰۳ مهر ۱۳۹۷
نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: طبق فرموده مقام معظم رهبری باید خواص مراقب باشند که با تفکر غرب گرایانه باعث نشوند که یک بار دیگر حسین زمان به مسلخ برود.

حسینیه 598/ سید محمد جواد ابطحی در گفت وگو با خبرگزاری «حوزه» از خمینی شهر، پیرامون نحوه الگوگیری از مکتب امام حسین(ع) در عرصه جامعه و بخش های مختلف اجتماعی و سیاسی  با اشاره به  قیام حسین بن علی (علیه السلام) گفت: در حرکت امام حسین(ع) نجات امت را از انحراف و کجی ها به وضوح می بینیم.

وی با بیان این مطلب که ایثارگری و حماسه ای که سیدالشهداء(ع) و یاران باوفایش آفریدند قابل وصف نیست، ادامه داد: درسی که از قیام امام حسین(ع) می توان گرفت انجام فریضه کمرنگ شده امر به معروف ونهی از منکر است.

ابطحی افزود: امام حسین(ع) برای دفع باطل و ستم از همه هستی خود گذشت و خانواده ایشان در این راه سختی های بسیاری را متحمل شدند.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی بیان کرد: روشنگری های حضرت سجاد (علیه السلام) و عمه سادات حضرت زینب(س) باعث ماندگاری قیام خونین عاشورا شد.

وی تصریح کرد: جهاد امام حسین(ع) و یاران باوفایش راه و رسم ستم ستیزی و مبارزه با فساد وعزت بخشی به اسلام را به همگان می آموزد، امام حسین(ع) محصور و محبوس در ۱۴۰۰سال نیست او شهید شاهد همه زمان ها و مکان هاست؛ الگوی تمام آزادی خواهان جهان است .

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی توضیح داد: تزریق الگوی حکومت حسینی در کالبد جهان توانسته هراسی در دل دشمنان اسلام به وجود آورده که سعی در از بین بردن هدف های امام و نابودی اسلام دارند و در این راه از هیچ عمل، توطئه و فتنه فرو گذار نمی کنند .

ابطحی تشریح کرد:  دشمن برای اینکه چراغ مکتب حسین(ع) را خاموش کند و این نهضت مجاهدانه را از بین ببرد انحرافات بسیاری وارد آن کرد و سخنان لغو و بیهوده مثل این که قیام امام حسین (ع) دعوای قبیله ای است را بیان می کنند تا اذهان مردم را به انحراف بکشاند و آن را بدون ارزش جلوه دهد، اما لازم به ذکر است با تمام تلاش هایی که دشمنان ولایت برای از بین بردن نور حسینی کردند با شکست مواجه شد .

وی هشدار داد: باید توجه داشته باشیم نقش خواص جامعه از اهمیت فراوانی برخوردار است، چرا که در سال ۶۰ خواص باعث شدند که عاشورا شکل بگیرد و امروز هم نقش خواص جامعه در ادامه مسیر مکتب حسینی بسیار حائز اهمیت است.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: طبق فرموده مقام معظم رهبری باید خواص مراقب باشند که با تفکر غرب گرایانه باعث نشوند که یک بار دیگر حسین زمان به مسلخ برود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها