يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۴۷۰۳۸
زمان انتشار: ۱۱:۰۹     ۰۴ مهر ۱۳۹۷
با حضور رئیس دفتر رهبر انقلاب صورت گرفت؛
با حضور رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب ۱۱۰ مدرسه اهدایی رهبر معظم انقلاب که توسط بنیاد برکت احداث شده به بهره برداری رسید.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، مراسم افتتاح و بهره برداری از ۱۱۰ مدرسه بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام (ره) اهدایی رهبر معظم انقلاب به مناطق محروم کشور امروز با حضور آیت الله محمدی گلپایگانی رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب و محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان امام در محل نمایشگاه بنیاد برکت برگزار شد.

بنیاد برکت تاکنون تاکنون ۱۰۰۰ مدرسه را در ۳۱ استان کشور احداث کرده است و هم اکنون برنامه ساخت ۱۰۰۰ مدرسه دوم برکت در دست اجراست.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها