أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۴۷۱۱۱
زمان انتشار: ۱۱:۱۹     ۰۵ مهر ۱۳۹۷
حال و هوای یک روز خاص - حاشیه های سوپرکلاسیکو
البته که نبرد سیاسیون در مجمع سازمان ملل تاثیر بیشتری در زندگی ما دارد، اما فوتبالی ها به نود دقیقه با ارزش امروز دل خوش کرده اند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از "ورزش سه"، در شرایطی که کشور ایران وضعیت متفاوتی را در جنبه اقتصادی، سیاسی و... تجربه می کند و مسائلی مثل ارزش ریال در برابر دلار، ذهن مردم را به خود درگیر گرده است، امروز دربی پایتخت هشتاد و هشتمین قسمت خود را روی پرده نمایش خواهد دید. این بازی از ساعت 18:30 برگزار می شود اما هواداران از ساعت ها قبل خود را به ورزشگاه می رسانند و می توان گفت امروز حداقل فضای تهران یک جو فوتبالی و با نشاط خواهد داشت و هواداران آبی و سرخ فارغ از هر اتفاق دیگری، تمام فکر و ذکرشان برنده شدن در شهرآورد است.

 

ورزش سه از ساعت ها قبل حواشی این بازی را پوشش می دهد و این مطلب تا سوت شروع بازی به روز رسانی خواهد شد:

 

11:15 - سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت:«سازمان آتش‌نشانی هم مثل همیشه تمهیدات ویژه‌ای برای آن تدارک دیده است. در همین راستا علاوه بر اینکه تمام‌ ایستگاه‌های سطح شهر تهران در آماده باش هستند، ایستگاه شماره ۲۰ که در محوطه ورزشگاه آزادی قرار دارد در آماده‌باش ویژه است.علاوه بر این در خود ورزشگاه آزادی نیز ۱۱ خودروی سبک و سنگین، پنج موتور سیکلت و یک گروه ۵۰ نفره از آتش‌نشانان حرفه‌ای از ساعت ۱۴:۳۰ در محل‌های مختلف ورزشگاه از جمله در ورودی‌ها،‌درها، راهروها، پارکینگ‌ها و اتوبان‌ها و بزرگراه‌های منتهی به ورزشگاه مستقر خواهند شد.این استقرار تا پایان بازی و تخلیه کامل ورزشگاه و عادی شدن ترافیک در معابر حضور خواهند داشت.»


 

11:10 - هشت مقابل هشت؛ ستاره هایی که هنوز درخششان در دربی فراموش نشده و بی شک حضورشان در بازی امروز، می توانست میدان را پرستاره تر و دربی 88 را جذاب تر کند. در تاریخ دربی ها، جباری و کریمی روی هم 6 بار گلزنی کرده اند.

 

 

11:04 - تیم داوری علیرضا فغانی و ناظران بازی دیشب خود را به هتلی که برای آنها در نظر گرفته شده، معرفی کرده اند. امروز صبح روز  جلسه هماهنگی پیش از بازی برگزار شده و سپس تیم داوری دربی سپس حول و حوش ساعت 4 با اتومبیلی ویژه که توقفی تا استادیوم آزادی نخواهد داشت، به ورزشگاه رسانده خواهند شد تا پس از بازدید چمن و آشنایی با جو ورزشگاه، کار خود را برای قضاوت در این مسابقه مهم آغاز کند.

 

 


10:57 - گیت ورودی افرادی که بلیت الکترونیکی تهیه کرده اند با افرادی که بلیت کاغذی می خرند، متفاوت است. بیش از 60 درصد ظرفیت ورزشگاه به صورت اینترنتی به فروش رفته است.

 


10:55 - شب گذشته یک جنگ سرخ و آبی حساس دیگر هم داشتیم که تیم چلسی با درخشش ادن آزار و البته با استفاده از اشتباهات داور این مسابقه برگزار شده در جام اتحادیه با نتیجه 2-1 به سود خود تمام کرد و اولین شکست فصل لیورپول را به این تیم تحویل نمود. آیا این پیروزی می تواند برای آبی های تهران الهام بخش باشد؟

 

10:54 - مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از سرویس دهی مترو به خصوص درخط ۵متروی تهران وحومه به تماشاگران دربی خبر داد:« متروی تهران آماده است تا در روز پنجشنبه ۵ مهرماه ۹۷،  تماشاگران مسابقه پرسپولیس و استقلال را جهت تماشای این مسابقه به ایستگاه ورزشگاه آزادی واقع در خط پنج مترو منتقل و در پایان مسابقه به مبادی اولیه بازگرداند.تا پایان مسابقه و بازگشت کامل تماشاگران سرویس دهی ادامه خواهد داشت. همچنین به منظور تسهیل تردد و رفاه حال مسافران و تماشاگران در صورت ازدحام جمعیت در ایستگاه ورزشگاه آزادی قطار فوق العاده نیز اعزام خواهد شد.»

 


10:53 - نظرسنجی ورزش سه درباره دلار و دربی با حضور علاقه مندان ورزش  در حال انجام است و به نظر می رسد فوتبالدوستان ایرانی امید چندانی به کاهش قیمت دلار ندارند، اگر چه ما جزو خوش بین ها هستیم و گزینه پیروزی یکی از دو تیم و کاهش دلار در ارجحیت ذهنی مان قرار دارد.

 

10:40 - یحیی گل محمدی، سرمربی پدیده:«این بازی برای هر دو تیم سخت است و هم پرسپولیس و هم استقلال به چیزی جز برد فکر نمی‌کنند. امیدوارم شاهد یک بازی جذاب باشیم و من هم دوست دارم تیم محبوبم برنده از زمین بیرون بیاید. وقتی فاکتورهای دو تیم را کنار هم می‌گذاریم باید بگویم که شانس برد پرسپولیس بیشتر است ولی دربی نشان داده شرایط دو تیم قبل از این بازی، نمی‌تواند زیاد تعیین‌کننده باشد. با این حال فکر می‌کنم پرسپولیس شانس خوبی برای برد داشته باشد.»

 

 

10:30 - روزنامه ایران ورزشی مثل اکثر جراید ورزشی جلدش را به دربی 88 اختصاص داده و تیتر «نبرد سوم» را برای تقابل برانکو و شفر برگزیده است. همچنین نکته جالب بررسی خبر محرومیت 2 ساله متخلفان دربی است.

 

10:25 - بامزه ترین پیش بینی فنی دربی به نقل از علی لطیفی سرمربی فصل پیش اکسین:«استقلال در یک قدمی بحران است و در چند بازی اخیر خود بردی کسب نکرده و اگر دربی را ببازد وارد بحران بدی خواهد شد. من شانس برد استقلال نسبت به پرسپولیس را ۵۱ به ۴۹ درصد می‌بینم و این نشاندهنده این نکته است که شرایط استقلال برای برد نسبت به پرسپولیس یک درصد بیشتر است.»

 

 

09:30 - علی رغم اطلاع رسانی درباره گزارشگر بازی و اعلام نام عادل فردوسی پور، شب گذشته اعلام شد که محمدرضا احمدی گزارشگر دربی شد. او فصل گذشته پیروزی استقلال مقابل پرسپولیس را گزارش کرد و البته پیش تر گزارش برد 4-2 پرسپولیس نیز برعهده او بود.

 


09:20 - درخشش در بازی امروز می تواند بار دیگر موجب درخواست رسانه ها از کی روش برای دعوت از علیپور باشد. آقای گل فصل گذشته لیگ برتر بعد از خط خوردن از اردوی تیم ملی سکوت را در پیش گرفته است و امیدوار است دوباره به اردوی تیم ملی دعوت شود. این در حالی است که کی روش برای بازی با ازبکستان تنها یک پرسپولیسی را به اردوی تیم ملی دعوت کرده بود.

 

 

09:10 - شب گذشته سعید فتاحی اعلام کرد درب ورزشگاه ساعت 12 بر روی تماشاگران باز می شود و مدیر مجموعه ورزشگاه نیز خبر داد که ساعت 8 این اتفاق رخ می دهد اما برخلاف گفته این دو، حدود ساعت 9 هواداران اجازه ورود به استادیوم را پیدا کردند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها