أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۴۷۱۷۴
زمان انتشار: ۱۰:۳۷     ۰۷ مهر ۱۳۹۷
با تامین اعتبار از سوی وزارت بهداشت:
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: در صورت اعلام نیاز و تأمین اعتبار از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، کارخانه شیر خشک نوزاد چهارمحال و بختیاری آمادگی تامین تمام شیرخشک مورد نیاز نوزادان کشور را دارد.

به گزارش پایگاه 598، سید نعیم امامی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا ، اظهار کرد: کارخانه شیر خشک نوزاد چهارمحال و بختیاری ظرفیت تولید سالانه 25 میلیون قوطی شیر خشک و 10 میلیون بسته پاکتی شیر خشک نوزادان را دارد.

وی ظرفیت شیرخشک نوزاد مصرفی کشور را سالیانه 22 میلیون قوطی اعلام کرد و افزود: در صورت اعلام نیاز و تأمین اعتبار از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، این کارخانه آمادگی تامین تمام شیرخشک مورد نیاز نوزادان کشور را دارد.

وی افزود: کارخانه شیر خشک استان علاوه بر تامین نیاز داخلی کشور، امکان صادرات این محصول را دارد ولی صادرات این محصول در کشور ممنوع شده است.

امامی با اشاره به اینکه 10 درصد نیاز کشور در زمینه شیر خشک یارانه‌ای نوزادان، توسط کارخانه شیر خشک نوزاد چهارمحال و بختیاری تولید می‌شود، تصریح کرد: اگر وزارت بهداشت سهمیه تولید شیر خشک را افزایش دهد نیازی به واردات این محصول نخواهد بود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها