کد خبر: ۴۴۷۲۲۹
زمان انتشار: ۱۳:۳۷     ۰۸ مهر ۱۳۹۷
صبح امروز؛
جمعی از دانشجویان دانشگاه‌های تهران در اعتراض به تصویب سیاسی ضمن ایجاد زنجیره انسانی در مقابل مجلس به نمایندگی از ملت ایران طومار اعتراضی نسبت به این لایحه را تقدیم نمایندگان مجلس می‌کنند.
به گزارش سرویس خانه ملت پایگاه 598، جمعی از دانشجویان انقلابی دانشگاه‌های مختلف تهران دقایقی پیش ( صبح یکشنبه 8 مهر 97)  در اعتراض به تصویب لوایح مربوط به FATF در مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند.

نابراین گزارش دانشجویان با در دست داشتن دست نوشته‌ها و سردادن شعارهایی از نمایندگان مجلس می‌خواهند تا با عدم رای به تصویب لوایح FATF، جلوی خطرات احتمالی پیوستن به این معاهده را بگیرند.

گفتنی است؛ جمعه گذشته هم دانشجویان با برگزاری تجمع بعد از اقامه نمازجمعه در سراسر کشور اعتراض خود را به تصویب لوایح FATF اعلام کردند.

حرکت اعتراضی دانشجویان درباره این موضوع از مدتها گذشته آغاز شده و دانشجویان انقلابی به روش های مختلف مانند توزیع بروشور، درخواست از نمایندگان مجلس و انتشار بیانیه‌ها و نامه‌های متعدد برای جلوگیری از تصویب لوایح FATF تلاش کرده اند.

احد آزادی‌خواه، جواد کریمی قدوسی، حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر و محمد دهقانی نمایندگان مجلس شورای اسلامی بین دانشجویان حضور پیدا کرده و اعتراض خود را به تصویب FATF نشان دادند.

پیام مردادی دبیر اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل در این تجمع به سخنرانی پرداخت و مواضع دانشجویان در مخالفت با FATF را بیان کرد.





نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها