يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۴۷۴۲۵
زمان انتشار: ۱۴:۳۲     ۱۲ مهر ۱۳۹۷
هفته آینده صورت می گیرد؛
هفته آینده ۲ وزیر در صحن مجلس و هشت وزیر برای توضیح به نمایندگان و همچنین پاسخ به سوالات آنها در کمیسیون‌های تخصصی مجلس حاضر می شوند و استیضاح وزرای راه و صنایع هم در دست بررسی است.
به گزارش پایگاه 598، مجلس شورای اسلامی روزهای یکشنبه، سه شنبه و چهارشنبه هفته آینده جلسه علنی علنی دارد. همچنین جلسات کمیسیون‌های تخصصی در بعدازظهر روزهای این هفته برگزار می شود که در همین راستا 10 وزیر به مجلس می روند تا پاسخگوی 30 سوال 72 نماینده باشند.

صحن مجلس
هفته آینده وزرای ارشاد و نیرو برای پاسخ به سوالات نمایندگان در صحن مجلس حاضر می شوند.

رضا اردکانیان وزیر نیرو به منظور پاسخگویی به سوالات حبیب الله دهمرده نماینده زابل ، زهک، نیمروز، هامون، هیرمند و حسن کامران دستجردی نماینده اصفهان در صحن مجلس حاضر می شود.

همچنین سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای پاسخ به 2 سوال نصراله پژمانفر نماینده مشهد به صحن مجلس می رود.

کمیسیونهای تخصصی

۲ وزیر در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس

محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش و منصور غلامی وزیر علوم و تحقیقات به منظور بررسی گزارش سفر استان گلستان بعدازظهر یکشنبه در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس حاضرمی شوند.

همچنین بطحائی بعدازظهر سه شنبه برای پاسخ به سوال نادر قاضی پور و علیرضا محجوب نمایندگان ارومیه و تهران و هدایت الله خادمی نماینده ایذه و باغملک ئر این کمیسیون حاضر می شود.

همچنین جلال محمودزاده نماینده مهاباد به نمایندگی از 26 نفر، محمدقسیم عثمانی نماینده بوکان به نمایندگی از سه نفر، محمدرضا صباغیان بافقی نماینده ابرکوه، بافق، بهاباد، خاتم و مهریز به نمایندگی از 2 نفر، سیدصادق طباطبایی نژاد نماینده اردستان به نمایندگی از 2 نفر و سیدمحمدجواد ابطحی نماینده خمینی شهر به نمایندگی از 11 نفر از این وزیر سوالاتی دارند.

وزرای خارجه و راه در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی

محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه بعدازظهر سه شنبه به این کمیسیون می رود تا در خصوص آخرین تحولات بین المللی به نمایندگان گزارش دهد.

عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی بعدازظهر یکشنبه در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس حاضرمی شود تا وضعیت حمل و نقل بین المللی کشور را بررسی کنند.

چهار وزیر در کمیسیون صنایع و معادن و استیضاح وزیر صنعت

تقاضای استیضاح محمد شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت در دستور کار صبح روز دوشنبه کمیسیون صنایع و معادن مجلس قرار دارد.

بیژن زنگنه وزیر نفت و عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی بعدازظهر سه شنبه به کمیسیون صنایع مجلس می رود تا به سوال نادر قاضی پور نماینده ارومیه پاسخ دهد.

محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برای پاسخ به شش سوال چهار نماینده به این کمیسیون می رود.

شهاب نادری نماینده ثلاث باباجانی، جوانرود، روانسر و پاوه، یت الله عبداللهی نماینده اهر و هریس و سید حمیده زرآبادی نماینده آبیک، البرز، قزوین هر کدام یک سوال و جلال محمودزاده نماینده مهاباد سه سوال از این وزیر دارد.

استیضاح آخوندی در کمیسیون عمران

بررسی استیضاح عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی با حضور نمایندگان متقاضی استیضاح و وزیر در دستور کار روز یکشنبه کمیسیون عمران مجلس قرار دارد.

۱۱ سوال از حجتی
محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی بعدازظهر سه شنبه جهت پاسخ به 11 سوال 11 نماینده به کمیسیون کشاورزی مجلس می رود.

احمد مرادی نماینده بندرعباس و قشم، سیده فاطمه ذوالقدرنماینده تهران، اسلامشهر، ری ، شمیرانات و پردیس، عبدالرضا مصری نماینده کرمانشاه، نصراله پژمان فر نماینده مشهد و کلات، هدایت الله خادمی نماینده ایذه و باغملک،-حسین هاشمی تختی نماینده ابوموسی ، بندرعباس، حاجی‌آباد، خمیر و قشم، سید حسن حسینی نماینده شاهرودی، محمد خدابخشی نماینده الیگودرز، کوروش کرم پور حقیقی نماینده فیروزآباد، احمد نیک فر نماینده اقلید و احمد بیگدلی نماینده خدابنده از این وزیر سوالاتی دارند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها