يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۴۷۴۹۸
زمان انتشار: ۱۳:۰۸     ۱۵ مهر ۱۳۹۷
معاون فرهنگی دانشگاه تهران با اشاره به حضور دانشجویان در پیاده روی اربعین گفت: غیبت دانشجویان شرکت کننده در این سفر موجه خواهد بود.
به گزارش پایگاه 598، مجید سرسنگی، معاون فرهنگی دانشگاه تهران در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در خصوص شرکت دانشجویان در پیاده روی اربعین گفت: براساس آئین نامه اردویی که شورای اسلامی شدن دانشگاه‌ها آن را تایید کرده اردو‌های دانشجویی نباید در طول سال تحصیلی برگزار شود، اما در همین آئین نامه تاکید شده اردو‌های زیارتی مانند حج و یا اربعین می‌تواند با مساعدت دانشگاه‌ها برگزار شود.

وی افزود: همه ساله اساتید و گروه‌ها مساعدت خاص نسبت به دانشجویانی که به اربعین می‌روند دارند که مشکلی برایشان ایجاد نشود.

معاون فرهنگی دانشگاه تهران گفت: امسال هم مانند سال‌های قبل عمل می‌شود و نامه‌ای به معاونت آموزشی داده خواهد شد و در این نامه درخواست می‌شود دانشجویانی که به سفر پیاده روی اربعین می‌روند غیبت هایشان موجه باشد.

وی یادآور شد: دانشجویان دانشگاه تهران دغدغه آموزشی برای شرکت در این سفر معنوی را نداشته باشند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها