کد خبر: ۴۴۷۶۷۵
زمان انتشار: ۲۳:۱۰     ۱۸ مهر ۱۳۹۷
ماه مهر که با نام مدرسه و دانش آموز گره خورده است و برای اکثر دانش آموزان و دانش آموختگان یادآور خاطرات شیرین مدرسه است، در سال جاری برای بسیاری از دانش آموزان و خانواده های آنها تلخ و غم انگیز شده است. جدا از ماجرای تلخ «دنیاویسی» که در جریان تخریب دیوار مدرسه جان خود را از دست داد. حالا از استان آذربایجان شرقی خبر می رسد که در پی واژگونی اتوبوس حامل دانش آموزان اتفاق ناگوار دیگری رخ داده است.
به گزارش پایگاه 598، ماه مهر که با نام مدرسه و دانش آموز گره خورده است و برای اکثر دانش آموزان و دانش آموختگان یادآور خاطرات شیرین مدرسه است، در سال جاری برای بسیاری از دانش آموزان و خانواده های آنها تلخ و غم انگیز شده است. جدا از ماجرای تلخ «دنیاویسی» که در جریان تخریب دیوار مدرسه جان خود را از دست داد. حالا از استان آذربایجان شرقی خبر می رسد که در پی واژگونی اتوبوس حامل دانش آموزان اتفاق ناگوار دیگری رخ داده است.

به گزارش «تابناک»، حوالی ساعت ۱۴ امروز با اعلام واژگونی یک دستگاه اتوبوس حامل مسافر در اتوبان پیامبر اعظم ص به سامانه ۱۲۵، گروه‌های نجات ایستگاه‌های شماره ۵ و ۸ سریعاً برای امدادرسانی به محل حادثه اعزام شدند؛ اتفاقی که تا کنون منجر به فوت 3 دانش آموز و مصدم شدن 38 نفر دیگر شده است. 

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور گفت که بر اثر واژگونی اتوبوس دانش آموزان در آزادراه زنجان - تبریز دو نفر فوت و ۴۰ نفر مصدوم شدند.

سرهنگ نادر رحمانی در مورد جزئیات واژگونی اتوبوس در تبریز به ایسنا اظهار کرد: یک دستگاه اتوبوس مربوط به سرویس دانش‌آموزی دبیرستان دخترانه در کلیومتر ۱۰ محور بستان آباد - تبریز در آزاد راه زنجان - تبریز واژگون شد و بررسی‌های اولیه حاکی از آن است که این تصادف به علت تخطی از سرعت مطمئنه در جاده لغزنده بوده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور افزود: این اتوبوس در ساعت ۱۴:۳۰ واژگون شد که دو نفر بر اثر این حادثه فوت کردند. یک نفر از آن‌ها مربی و دیگری از دانش آموزان بوده است.

وی همچنین گفت: ۴۰ نفر از سرنشینان نیز دچار مصدومیت شدند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها