يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۴۷۶۹۰
زمان انتشار: ۱۱:۲۱     ۱۹ مهر ۱۳۹۷
درپی فعال شدن اشتباه آژیرهای هشدار در شهرک‌های صهیونیست‌نشین نزدیک نوار غزه، سامانه پدافندی گنبد آهنین فعال شد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، منابع محلی از شنیده شدن آژیرهای خطر حمله موشکی در جنوب فلسطین اشغالی و شهرک‌های صهیونیست‌نشین در نزدیکی مرز نوار غزه خبر می دهند.

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که آژیرهای هشدار ابتدا در مناطق «شعرهانقب» و «اسدوت‌نقب» به صدا درآمده است.

همزمان برخی منابع از جمله وبگاه «یدیعوت آحرونوت» از شلیک شدن یک راکت از نوار غزه به سمت شهرک‌های صهیونیست و مقابله پدافند موشکی «گنبد آهنین» با آن خبر می‌دهند.

دقایقی بعد جنبش مقاومت اسلامی «حماس» به مصر اعلام کرد که این راکت از سوی گروه‌های خودسر به سمت شهرک‌های صهیونیست‌نشین شلیک شده و از قاهره خواست در این باره به تل‌آویو اطلاع دهد.

پیش از این منابع خبری گفته بودند که ارتش رژیم صهیونیستی تحرکات خود را در اطراف مرز غزه افزایش داده و پلیس نظامی نیز چند جاده منتهی به غزه را مسدود کرده است.

وبگاه امنیتی «دبکافایل» وابسته به منابع اطلاعاتی رژیم صهیونیستی نیز احتمال داده بود که این عملیات «اعلام‌نشده» ارتش اسرائیل می‌تواند باعث آغاز موج جدیدی از حملات موشکی و راکتی فلسطینی‌ها از نوار غزه به سمت شهرک‌نشینان شود.

در آخرین درگیری جدی بین غزه و رژیم صهیونیستی، بامداد 18 مرداد گروه‌های مقاومت فلسطینی در واکنش به حملات هوایی شدید جنگنده‌ها و توپخانه‌های رژیم صهیونیستی به این منطقه، بیش از 200 راکت به سمت شهرک‌های صهیونیست‌نشین در نزدیکی غزه شلیک کردند. در حملات صهیونیست‌ها به غزه، سه نفر از جمله یک مادر و طفل خردسالش، به شهادت رسیده و 11 نفر زخمی شدند. (جزئیات بیشتر)

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها