يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۴۷۷۷۳
زمان انتشار: ۱۳:۵۲     ۲۱ مهر ۱۳۹۷
مدیر فرودگاه یاسوج تاکید کرد: مسیر هوایی تهران- یاسوج برای پرواز ایمن است و در عین حال تغییر مسیر پروازی یاسوج به تهران در حوزه اختیار وی نیست.
به گزارش پایگاه 598، علی محسنیان مدیر فرودگاه یاسوج روز شنبه  داشت: براساس کدام دلیل هر مسیر هوایی که از فراز کوهها عبور می کند مسیر ایمنی نیست چرا که اکنون بسیاری از پروازهای مسیرهای هوایی در کشور از این طریق صورت می گیرد.
 
وی تصریح کرد که آنچه ایمنی را در صنعت هوانوردی به خطر می اندازد نادیده گرفتن مقررات هوانوردی است و چنانچه این قوانین رعایت شود هیچ مسیری ناایمن نخواهد بود.

محسنیان تاکید کرد که به خاطر اطمینان بخشی بیشتر به مردم بویژه پس از سقوط پرواز هواپیمای ای تی آر در 29بهمن سال گذشته، رایزنی ها ، مکاتبات و مذاکره های لازم در زمینه تغییر مسیر پروازی تهران- یاسوج انجام شده و از مجاری قانونی پیگیر تغییر مسیر پرواز تهران- یاسوج هستیم.

وی تصریح کرد که تغییر مسیرهوایی پرواز ،یک موضوع فنی و در عین حال امنیتی است و در حیطه اختیارات شرکت فرودگاه یاسوج نیست و دستگاه های امنیتی و نظامی در حال بررسی آن هستند.

محسنیان با اشاره به آخرین وضعیت برقراری پروازها در فرودگاه یاسوج نیز گفت: وظیفه شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایجاد زیرساخت ها ، شرایط ایمن و متناسب برای پروازهای هوایی در این فرودگاه است که هم اینک تمامی امکانات و شرایط لازم برای انجام پروازهای ایمن در فرودگاه یاسوج فراهم شده است.

پرواز شماره 3704 هواپیمایی آسمان از تهران به یاسوج با 60 مسافر و 6خدمه صبح روز یکشنبه 29 بهمن ماه سال 1396 در کوه دنا سقوط کرد.

پروازهای فرودگاه یاسوج از تاریخ 16 اردیبشهت امسال و پس از گذشت 77 روز از سانحه سقوط هواپیمای ای تی آر 72 تهران - یاسوج ، بطور رسمی با هواپیمای جت ام . برائر 145 از شرکت هواپیمایی آتا از سرگرفته شد که در 23 خرداد ماه سال جاری با اعلام این شرکت و به دلیل برخی مشکلات حقوقی در ناوگان آن، پروازها لغو شد.

البته قرار بود که ظرف کمتراز 10 روز با رفع مشکلات ، پروازهای این شرکت در فرودگاه یاسوج از سرگرفته شود که تاکنون این امر محقق نشده است.

محسنیان گفت که با برخی شرکت های دیگر از جمله شرکت هواپیمایی قشم ایر نیز مذاکرات و مکاتبات لازم با هماهنگی مسئولان و متولیان امر انجام شده است.

شرکت هواپیمایی قشم ایر از جمله ایرلاین های ایرانی است که با دریافت مجوز از سازمان هواپیمایی کشوری، در سال 1372 تاسیس شده است.

منبع: ایرنا

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها