يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۴۷۷۹۱
زمان انتشار: ۱۵:۰۸     ۲۱ مهر ۱۳۹۷
شبکه فعالان جهاد و شهادت(وارثون) همچون سنوات گذشته طرح معنوی نائب الشهید را در پیاده روی عظیم اربعین سال جاری به اجرا در خواهد آورد.
پایگاه 598؛ راه کربلا را با خون خود جارو کرده ایم تا بتوانید به راحتی از این راه ها به زیارت قبر سیدالشهدا(ع) بروید ولی در آنجا این حقیر را فراموش نکنید. شهید علی اصغر صادقی

همه بر این باوریم که زیارت کربلای معلی و پیاده روی عظیم اربعین از برکات خون شهداست و در این خصوص همه مدیون شهدائیم پس چه بهتر است که زیارت اربعین خود را به نیابت، همراهی و رفاقت با یک شهید انجام داده و انشاالله از برکات عدیده آن بهره مند شویم.

در این راستا شبکه فعالان جهاد و شهادت(وارثون) همچون سنوات گذشته طرح معنوی نائب الشهید را در پیاده روی عظیم اربعین سال جاری به اجرا در خواهد آورد.

لذا از جنابعالی دعوت می شود در نشست خبری رونمایی از پوستر طرح نائب الشهید و تشریح جزئیات اجرای این طرح حضور بهم رسانید.


یکشنبه22مهرماه.ساعت11 الی12
خیابان شریعتی.بالاتر از حسینیه ارشاد.کوچه بهشت آسا.پلاک6
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها