يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۴۷۸۰۶
زمان انتشار: ۲۲:۰۶     ۲۱ مهر ۱۳۹۷
السد ۸ تایی شد!
حریف پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا در دیداری در جام حذفی قطر متحمل شکست سنگین و غیرقابل باور 8 بر صفر شد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، از رقابت‌های جام حذفی فوتبال قطر السد در دوحه به مصاف الریان رفت و با 8 گل در هم کوبیده شد تا نتیجه ای غیر قابل باور برای حریف پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا رقم بخورد.

در این بازی السد بدون بازیکنان اصلی خود به میدان رفت و در دقیقه 35، سلمان با دریافت کارت قرمز باعث 10 نفره شدن السد شد.

گل‌های این بازی را لوکا 6، 55، 76، باربوسا تاباتا 37 و 42، جوما 53، السید 61 و بائوره 76 به ثمر رساندند.

السد در دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی میهمان پرسپولیس خواهد بود. این بازی اول آبان ماه برگزار می‌شود.

دیدار رفت با یک گل به سود شاگردان برانکو رقم خورده است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها