يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۴۷۸۳۱
زمان انتشار: ۱۵:۰۵     ۲۲ مهر ۱۳۹۷
عضو کمیسیون صنایع مجلس گفت: رئیس‌جمهور به جای نگاه به عملکرد شریعتمداری، وابستگی‌های حزبی را در نظر می‌گیرد و به دلیل اینکه وی رئیس ستاد انتخاباتی‌اش بوده است قدرت کنار گذاشتن او را ندارد.
به گزارش پایگاه 598، عضو کمیسیون صنایع مجلس گفت: رئیس‌جمهور به جای نگاه به عملکرد شریعتمداری، وابستگی‌های حزبی را در نظر می‌گیرد و به دلیل اینکه وی رئیس ستاد انتخاباتی‌اش بوده است قدرت کنار گذاشتن او را ندارد.

ابوالفضل ابوترابی اظهار داشت: محمد شریعتمداری دو بار به مجلس دهن کجی کرد و در جلسات کمیسیون صنایع و معادن مجلس برای بررسی استیضاح حضور نیافت.

نماینده مردم نجف آباد در مجلس ادامه داد: آقای شریعتمداری به شدت در وزارت صنعت، معدن و تجارت ضعیف عمل کرده است و فرصت طلایی جذب سرمایه‌های خرد در پیش فروش خودرو و تبدیل آن به کارخانه‌های بزرگ خودروسازی را به دلیل ضعف مدیریت از دست داد.

عضو کمیسیون شورا‌ها و سیاست داخلی در مجلس شورای اسلامی افزود: شریعتمداری می‌توانست نقدینگی سرگردان را با پیش فروش خودرو و در قالب سرمایه‌گذاری در تولید جذب کند، اما نتوانست این سیل ویرانگر نقدینگی را به حرکت بزرگی برای عمران و آبادانی کشور بدل کند.

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس افزود: رئیس‌جمهور نیز به جای نگاه واقع بینانه به عملکرد شریعتمداری، وابستگی‌های حزبی را در نظر می‌گیرد و به دلیل اینکه وی رئیس ستاد انتخاباتی وی بوده است قدرت کنار گذاشتن او را ندارد.

ابوترابی گفت: امروز در کشور قحط الرجال نیست و شریعتمداری نیز به درد وزارت کار نمی‌خورد و انشاءالله رأی اعتماد نخواهد گرفت. باید افراد جدیدی را به بدنه مدیریتی کشور وارد کرد.

وی با ابراز تأسف از حلقه مدیریتی محدود اطراف رئیس جمهور گفت: متأسفانه فرد ضعیفی که امتحان خود را پس داده است و دارای چابکی، شجاعت و ریسک پذیری نیست از سوی رئیس‌جمهور برای وزارت رفاه معرفی خواهد شد و این وزارتخانه را نیز زمین می‌زند.

نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس، تأکید کرد: رئیس‌جمهور باید به سراغ جوانان، افراد پرکار و پرتلاش برود نه مثل شریعتمداری که دیگر حال کارکردن ندارد.

منبع:مهر
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها