أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۴۷۸۷۱
زمان انتشار: ۱۴:۵۶     ۲۳ مهر ۱۳۹۷
رئیس مرکز فوریت های پزشکی استان البرز اعلام کرد که تعداد جانباختگان مصرف الکل در البرز به 25 نفر رسید ضمن آنکه 60 نفر دیالیزی و 48 نفر دچار نابینایی و کم بینایی شدند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایرنا، رئیس مرکز فوریت های پزشکی استان البرز اعلام کرد که تعداد جانباختگان مصرف الکل در البرز به 25 نفر رسید ضمن آنکه 60 نفر دیالیزی و 48 نفر دچار نابینایی و کم بینایی شدند.

دکتر مهرداد بابایی اظهارداشت: در مجموع در موج اول و دوم مسمومیت های الکل استان البرز366 نفر مسموم شدند که از این تعداد 25 نفر جان خود را از دست دادند.

وی ادامه داد: از مجموع افراد مسموم شده، 334 نفر مرد و 32 نفر زن بودند.بابایی خاطرنشان کرد: اکنون پنج نفر از این افراد در بیمارستان بستری هستند و مابقی مرخص شدند.

رئیس مرکز فوریت های پزشکی البرز افزود: کمترین سن افراد مسموم شده 12 سال بود که پس از درمان از بیمارستان مرخص شد.وی خاطر نشان کرد: سه نفر ازکل این افراد به طور کامل نابینا و 45 نفر دیگر کم بینا شده اند.

موج نخست مسمومیت های الکل در البرز اواخر شهریور ماه و موج دوم این مسمومیت ها اوایل مهرماه امسال گزارش شد.طبق گزارش دادستانی مرکز البرز تاکنون 9 نفر از عوامل توزیع مشروبات الکلی در این استان دستگیر شده اند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها