يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۴۷۸۸۰
زمان انتشار: ۱۵:۱۴     ۲۳ مهر ۱۳۹۷
رئیس جمهور آمریکا در تازه ترین اظهارات خود عنوان کرده است که به همه افراد داخل کاخ سفید اعتماد ندارد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در مصاحبه با شبکه سی بی اس تاکید کرد: به همه افراد در کاخ سفید اعتماد ندارم.بر اساس این گزارش، اظهارات رئیس جمهور آمریکا در شرایطی است که ملانیا ترامپ همسر وی هفته گذشته در مصاحبه‌ای گفته بود که "افرادی در کاخ سفید کار می کنند که نمی توانم به آنها اعتماد کنم."

ترامپ در ادامه این مصاحبه در واکنش به اظهارات همسرش گفت: من هم همین احساس را دارم. من به همه افراد در کاخ سفید اعتماد ندارم. من بچه نیستم. این یک کار بسیار دشوار است. واشنگتن یک مکان شیطانی است. حملات، بدگویی ها و حرف های زیادی پشت سر شما وجود دارد ولی شما می دانید من احساس بسیار خوب و راحتی در اینجا دارم.

ترامپ در ادامه گزارش های برخی رسانه ها درباره وجود هرج و مرج در کاخ سفید را "اخبار جعلی" دانست و گفت: من افرادی را دارم که می توانند هر لحظه به دولت ملحق شوند. اکنون افرادی را دارم که در حالت آماده هستند و می توانند به دولت بپیوندند.

رئیس جمهور آمریکا درباره ادامه حضور ماتیس در کابینه آمریکا نیز گفت: این احتمال وجود دارد که جیمز ماتیس وزیر دفاع ایالات متحده از دولت جدا شود. البته ماتیس به من نگفته است که مایل به ترک دولت است.

ترامپ اظهار داشت: روابط بسیار خوبی با ماتیس دارم. همین دو روز پیش با او ناهار صرف کردم. من روابط بسیار خوبی با او دارم. شاید او نیز همین طور باشد. اگر بخواهید حقیقت را بدانید، تصور می کنم او بیشتر یک دموکرات است. ولی او انسان خوبی است. شاید او دولت را ترک کند. البته منظور من این است که برخی اوقات هر فردی ممکن است کابینه را ترک کند. هر فردی. افراد خارج می شوند. این واشنگتن است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها