يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۴۷۹۰۳
زمان انتشار: ۱۱:۳۷     ۲۴ مهر ۱۳۹۷
خانم حسینی باید بداند که دولت و قوه مجریه در ایران بیش از 95 درصد امکانات، بودجه و اختیارات را دارد.
به گزارش پایگاه 598، «فاطمه حسینی»، دختر صفدر حسینی و از نمایندگان اصلاح‌طلب مجلس، به تازگی در مصاحبه با ایسنا گفته است: «حاکمیت باید بپذیرد که هزینه‌های اقتصادی و سیاسی را نمی‌توان بر گردن یک قوه انداخت و انتظار داشت که یک دولت به تنهایی بتواند از پس هزینه‌های اقتصادی و سیاسی چالش‌ها بربیاید. اگرچه دولت پیشانی نظام است ولی اگر همین دولت پشتیبانی نشود، امکان اصلاحات اقتصادی محدود می‌شود.»

او همچنین تصریح می‌کند: دولت باید اقتصاددانان را به رسمیت بشناسد و از توان علمی و کارشناسی آنها به صورت صحیح بهره گیرد.

*اصولاً یکی از مشکلات دامنگیر سیاستِ ایران این است که برخی چهره‌های جریان چپ همواره حرف و توضیحی که باید را بیان نمی‌کنند و به جای آن سراغ چیزهایی می‌روند که هیچکس منتظر شنیدن آنها نیست.

افکار عمومی از کسی مثل خانم حسینی انتظار دارد که این روزها بیشتر به بیان «چرایی حمایت طیف متبوعش از رئیس‌جمهور روحانی در 2 انتخابات» که نقش اصلی را پدید آمدن وضع موجود ایفا کرد، بپردازد.

وانگهی، پس از این توضیح نیز اگر قرار باشد سخنی در بحث تئوری‌پردازی از خانم حسینی شنیده شود؛ توضیحات ایشان در باب «حقوق‌های نجومی»، نقش پدرشان در این پرونده دردآور و ایضاً بازگشت پر شکوه و طمطراق پدر به جلسات دولتی است!

جدای از این، خانم حسینی باید بداند که دولت و قوه مجریه در ایران بیش از 95 درصد امکانات، بودجه و اختیارات را دارد و برای همین بود که پدر ایشان در کنار آقای روحانی و سایر اصلاح‌طلبان در 2 دوره متوالی انتخابات؛ همچون جوانان پرانرژی! تا توانستند برای پیروزی در انتخابات تقلا کردند.

چه اینکه آنها نیک می‌دانستند راننده لوکوموتیو سیاست و اقتصاد و فرهنگ و غیره در ایران دولت و شخص رئیس‌جمهور است. اگرچه این لوکوموتیو در اتاق فرمان یک ناظر به اسم رهبری نظام را نیز دارد که او می‌تواند از انحراف قطار جلوگیری کند اما سرعت بیش و کم این قطار و لوکوموتیو آن به شخص رئیس‌جمهور و اطرافیان او ربط دارد که با رأی مردم بر سر کار آمده‌اند.

فذاست که صحبت از نقش حاکمیت در مشکلات موجودی که رئیس‌جمهور روحانی، اصلاح‌طلبان و امثال خانم حسینی و پدرشان بوجود آورده‌اند، یک صحبت ضعیف، غلط و بی‌پایه است.

در اشاره به صحبت‌های حسینی مبنی بر اینکه دولت باید اقتصاددانان را به رسمیت بشناسد، گفتنیست که صفدر حسینی، پدر فاطمه حسینی که نام او در پرونده حقوق‌های نجومی بسیار شنیده شد، در دیدار اخیر اصلاح‌طلبان با رئیس جمهور روحانی رسماً حضور داشته است!

منبع: مشرق
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها