کد خبر: ۴۴۷۹۱۰
زمان انتشار: ۱۲:۵۵     ۲۴ مهر ۱۳۹۷
رئیس شورای شهر تهران گفت: در جماران یکی از ارگان‌های دولتی مجوز ساخت ۲ برج را گرفته ولی ۳ برج ساخت است و اعتراضات مردمی نیز به جایی نرسیده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، محسن هاشمی در بررسی طرح الزام شهرداری تهران به انتشار عمومی اطلاعات شهرسازی گفت: کمبودی این طرح‌ها دارد که باید مورد بررسی قرار بگیرد. شهرداری موظف است هر گونه ساخت و ساز را مورد بررسی قرار دهد با تخلفات آن برخورد شود.
 
وی‌ ادامه داد: اگر هر یک از شهروندان اطلاعات یک ساخت و ساز را در سامانه مشاهده کرد و به هر دلیلی خواست به آن اعتراض کند، آیا امکان آن فراهم شده است؟ روند اینکه یک شهروند چگونه می‌تواند به یک پروانه اعتراض کند، مشخص است؟
 
رئیس شورای شهر تهران گفت: ممکن است این طرح مشکلاتی را برای سرمایه‌گذاران ایجاد کند و باید این طرح از تمامی زوایا مورد بررسی قرار بگیرد.
 
هاشمی گفت:‌ لازم است برای این نوع شفافیت محدودیت‌های قانونی تنظیم شود تا در شهرداری دچار مشکل نشویم.
 
وی در ادامه گفت: به عنوان مثال در جماران و نزدیک بیت امام(ره) یکی از ارگان‌های دولتی مجوز دو برج گرفته است ولی سه برج ساخته است. البته این در دوره گذشته بوده و اکنون اهالی آن محله بیش از ۲۰ نامه به من نوشتند و می‌نویسند ولی هنوز هیچ اتفاقی برای آن ملک نیفتاده است و می‌توان گفت اعتراض‌ها به جایی نرسیده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها