أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۴۷۹۴۲
زمان انتشار: ۱۰:۵۶     ۲۵ مهر ۱۳۹۷
مسابقه عکاسی اربعین حسینی با شعار «ایران والعراق لا یمکن الفراق» برگزار می‌شود.
به گزارش پایگاه 598، دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی مسابقه عکاسی اربعین حسینی را با شعار «ایران والعراق لا یمکن الفراق» برگزار می‌کند.

زائران اربعین حسینی حضرت اباعبدالله الحسین(ع) می توانند عکس‌های خود را با موضوع وحدت و همدلی مابین مردم ایران و عراق در موضوعات پیشنهادی همچون «سلفی با مردم و موکب داران عراقی»، «ثبت لحظات کمک و خدمت رسانی موکب داران عراق به مردم ایران»، «ثبت ارتباط کودکان عراقی و ایرانی» و ... ثبت و ضبط و ارسال کنند.

هر عکاس می‌تواند ۵ قطعه عکس با کیفیت مناسب خود را به همراه مشخصات فردی به رایانامه ammaryar.intl@gmail.com  و شناسه تلگرامی Arbaeen_ax@ ارسال کند.

مهلت ارسال آثار تا ۳۰ آبان ۹۷ خواهد بود و عکاسان تا آنجا که به اصالت عکس خدشه‌ای وارد نشود، می‌توانند عکس‌های خود را ویرایش کنند.

جوایز این مسابقه عکاسی، کمک‌هزینه سفر به عتبات عالیات به همراه جوایز مادی و معنوی است و علاقمندان می‌تواننداطلاعات بیشتر را از طریق تارنمای الامة به نشانی http://alummah.ir دریافت کنند.
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها