أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۴۷۹۴۶
زمان انتشار: ۱۴:۰۵     ۲۵ مهر ۱۳۹۷
در گفتگو با پایگاه ۵۹۸ مطرح شد:
حجت الاسلام سیدعبدالله امینی گفت: خوشبختانه پس از جلسه ای که با وزیر کشور برگزار شد وی پس از استماع دغدغه های مردم مبنی بر رفع محدودیت موکب ها در سطح شهرستان از استانداران و مسئولین درخواست کرد که این محدودیت ها رفع شود که اکنون با عنایت مسئولین این موانع برطرف شده و مواکب می توانند همانند سال های گذشته در سطح شهرستان در خدمت مردم و زائرین عزیز باشند.
به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه 598، اخیرا خبری مبنی بر ممانعت دولت بر برپایی موکب ها در شهر مهران منتشر شد که مشاهدات خبرنگار 598 در مهران نیز حکایت از عدم پذیرای مساجد و نبود ایستگاه های صلواتی و خدماتی در شهر مهران بود. دستورالعملی که به گفته ساکنین ایلام به دستور استانداری ایلام صادر شده و در آن تاکید شده است در شهر مهران از پارکینگ اربعین تا پل زائر هیچگونه خدماتی به زوار ارائه نشود! به این نحو پس از پل زائر تا ایست و بازرسی در فاصله ای کوتاه بنا است که موکب ها برپا شوند و زوار امام حسین(ع) پذیرایی شوند که عملا هیچ جای مناسبی برای خدمت رسانی نیست.

در این خصوص حجت الاسلام سیدعبدالله امینی امام جمعه مهران طی گفتگویی با خبرنگار 598 ضمن تایید این مطلب گفت: اخیرا مصوبه ای در ستاد مرکزی اربعین تصویب شده بود مبنی بر اینکه در سطح شهرستان مهران موکبی برپا نشود تا امنیت شهر برقرار شود که این مسئله باعث ناراحتی مردم و بزرگان ایلات و طوایف شهرستان مهران شده بود که با مراجعه به بنده درخواست کمک کردند.

لذا بنده در جلسه ای که دیروز سه شنبه با حضور رحمانی فضلی وزیر کشور که به منظور بازدید از پایانه مرزی مهران به این شهرستان سفر کرده بود برگزار شد ضمن اعتراض به این موضوع و بیان آثار و برکات مواکب تاکید کردم که خواست مردم و بزرگان شهرستان ایلام بر این است که از این سنت دیرینه حمایت شود و مسئولین مواکب هم حاضر به همکاری با مسئولین امنیتی و نیروی انتظامی در خصوص جانمایی مواکب هستند.


وی ادامه داد، خوشبختانه پس از بیانات بنده آقای رحمانی فضلی از استانداران و مسئولین درخواست کرد که این محدودیت ها رفع شود که اکنون با عنایت مسئولین این موانع برطرف شده و مواکب می توانند همانند سال های گذشته در سطح شهرستان در خدمت مردم و زائرین عزیز باشند.

امام جمعه مهران در پایان از نیروی انتطامی و مسئولین امنیتی شهرستان که به دغدغه مردم ترتیب اثر دادند تقدیر و تشکر کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها