أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۴۸۱۴۰
زمان انتشار: ۱۳:۰۶     ۰۱ آبان ۱۳۹۷
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام از تردد بیش از 107 هزار نفر از مرز مهران در روز گذشته خبر داد.
به گزارش پایگاه 598، «نورالله دلخواه» در گفت‌وگو با ایسنا با بیان این‌که دیروز 30 مهرماه 107 هزار و 455 نفر از مرز مهران تردد کرده‌اند، تصریح کرد: 7951 نفر ایرانی از مرز مهران وارد و 98 هزار و 274 نفر نیز از مرز به سمت عتبات خارج شده‌اند.

وی شمار ورود و خروج زائران خارجی را از مرز مهران به‌ترتیب 329 و 928 نفر برشمرد و افزود: از اول صفر تاکنون 463 هزار و 110 نفر از مرز مهران تردد داشته‌اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام درباره جزئیات این ترددها تصریح کرد: در این مدت زمان 32 هزار و 764  ایرانی از مرز مهران وارد کشور شده‌اند و 396 هزار و 379 نفر هم به عتبات مشرف شده‌اند.

دلخواه گفت: در این مدت به ترتیب 5367 و 18 هزار و  600 نفر از اتباع خارجی از مرز مهران وارد و خارج شده‌اند.

وی تصریح کرد: از بامداد امروز تا ساعت 8:30 37 هزار از مرز مهران به عتبات رفته‌اند که پیش‌بینی می‌شود این میزان به 120 هزار نفر برسد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام با بیان این‌که روزانه 1500 تا 2000 دستگاه اتوبوس وارد مرز مهران می‌شود، تصریح کرد: مشکلی برای رسیدن زائرانی که وارد کشور می‌شوند وجود ندارد و عموم این اتوبوس‌ها با ظرفیت خالی به استان‌ها مراجعت می‌کنند.

دلخواه یادآور شد: هم‌اکنون 370 دستگاه اتوبوس درون‌شهری که در پارک‌سوار مستقر هستند زائران را از پارکینگ به مرز و از مرز به شهر و پارکینگ اربعین منتقل می‌کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها