أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۴۸۱۵۴
زمان انتشار: ۱۲:۱۴     ۰۲ آبان ۱۳۹۷
وکیل مدافع چهار تن از متهمان پرونده واردات تلفن همراه گفت: قاضی آخرین دفاعیات موکلانم را اخذ کرد و اکنون منتظر صدور رأی هستیم.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ایرنا، حسن تردست روز چهارشنبه درباره آخرین وضعیت پرونده متهمان واردات تلفن های همراه اظهار داشت: روز گذشته (سه شنبه) قاضی پرونده از موکلانم که چهار نفر هستند، آخرین دفاعیات را اخذ کرد و من نیز به عنوان وکیل متهمان، 20 صفحه لایحه دفاعیه به دادگاه ارائه کردم.

این وکیل دادگستری افزود: در حال حاضر منتظر صدور حکم دادگاه هستیم که در مهلت مقرر قانونی باید صادر شود.
تردست اضافه کرد: در صورتی که موکلانم از سوی دادگاه محکوم شوند، درخواست اعمال ماده 477 نسبت به حکم صادره می کنیم.

به گزارش ایرنا، تعداد متهمان پرونده واردکنندگان موبایل، 16 نفر است که «اخلال در نظام توزیع نیازمندی‌های عمومی از طریق گرانفروشی کلان»، اتهام اولیه این افراد بود.

دادستان تهران در جلسه هشتم محاکمه متهمان این پرونده گفته است: اکثر شرکت‌های واردکننده با هدف تحصیل سود هنگفت بدون در نظر گرفتن قیمت اعلام شده از سوی سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، گوشی‌های تلفن همراه را به قیمت ارز آزاد به فروش رسانده‌اند؛ به نحوی که تعداد 40 شرکت واردکننده گوشی‌های تلفن همراه در مجموع و در نتیجه گرانفروشی‌های کلان مبلغ 492 میلیارد و 742 میلیون و 885 هزار و 143 ریال درآمد نامشروع تحصیل کرده‌اند؛ در این میان تعداد 16 شرکت پرونده‌های حاضر، در مجموع مبلغ 278 میلیارد و 289 میلیون و 865 هزار و 836 ریال درآمد نامشروع تحصیل کردند.

تردست پیشتر به ایرنا گفته بود: دادگاه یک اتهام جدید تحت عنوان «مشارکت» نیز به اتهام متهمان این پرونده اضافه کرده است.

روز گذشته (سه شنبه) اول آبان نیز احمد پاسدار، مدیرعامل شرکت نودیس پرداز یکی از واردکنندگان تلفن همراه در شعبه چهارم دادگاه ویژه به ریاست قاضی صلواتی محاکمه شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها