يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۴۸۲۲۳
زمان انتشار: ۱۱:۳۲     ۰۵ آبان ۱۳۹۷
دبیر ستاد مرکزی اربعین با اشاره به نام‌نویسی یک میلیون و ۸۰۰ هزار زائر اربعین در سامانه سماح تا صبح امروز، گفت: ویزای یک میلیون و ۷۸۰ هزار زائر اربعین یعنی بیش از ۹۵ درصد زائران حسینی تاکنون صادر شده است.

به گزارش پایگاه 598، شهریار حیدری دبیر ستاد مرکزی اربعین حسینی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس با اشاره به تعداد متقاضیان سفر پیاده‌روی اربعین حسینی، اظهار داشت: تاکنون یک میلیون و ۸۰۰ هزار زائر به منظور حضور در پیاده‌روی عظیم اربعین حسینی در سامانه سماح نام‌نویسی کرده‌اند.

   

وی با اشاره به صدور ویزای زائران اربعین حسینی، افزود: تا امروز ویزای بیش از ۹۰ درصد زائران یعنی یک میلیون و ۷۸۰ هزار زائر اربعین صادر شده است که بسیاری از زائران نیز تاکنون از کشور خارج شده و عازم شهرهای مقدس عراق شده‌اند، به همین دلیل تعداد زائرانی که در روزهای پایانی نام‌نویسی می‌کنند، چندان تغییر نمی‌کند.

حیدری به خروج یک میلیون و ۶۰۷ هزار و ۸۷۹ نفر از زائران اربعین از کشور اشاره کرد و گفت: بیشتر زائران اربعین به صورت زمینی به سفر پیاده‌روی اربعین مشرف شده‌اند که ۶۱ درصد از مرز مهران، ۱۷ درصد از مرز شلمچه، ۱۷ درصد از مرز چذابه از کشور خارج شدند.

وی با بیان اینکه ۵ درصد از زائران اربعین حسینی به صورت هوایی وارد خاک عراق شدند، خاطر نشان کرد: زائران تا امشب می‌توانند برای نام‌نویسی در سامانه سماح اقدام کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها