يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۴۸۲۲۸
زمان انتشار: ۱۴:۴۰     ۰۵ آبان ۱۳۹۷
فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به تیراندازی برای فراری دادن یک مجرم در بیمارستانی در قم گفت: مجرم متواری و سه نفر از بستگان که اقدام به فراری دادن وی کرده بودند پنج ساعت بعد در استان مرکزی دستگیر شدند.
به گزارش پایگاه 598، سردار عبدالرضا آقاخانی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به حادثه تیراندازی یک زندانی در بیمارستانی در قم بیان کرد: سه نفر از بستگان زندانیان مالی با طرح و نقشه قبلی با سلاح به یکی از بیمارستان‌های قم وارد شده و پس از زخمی کردن سه نفر از جمله سرباز مستقر در بیمارستان، مجرم را فراری دادند.


وی با اشاره به اینکه این افراد پس از فراری دادن مجرم در قالب دو اکیپ به سمت مرز متواری شده بودند، بیان کرد: پلیس با گسترده کردن چتر اطلاعاتی در کمتر از ۵ ساعت در دو عملیات جداگانه در استان مرکزی و با همکاری پلیس این استان نسبت به دستگیری این افراد اقدام کرد و از این افراد یک قبضه کلت کشف شد.


فارس

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها