يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۴۸۴۲۰
زمان انتشار: ۱۴:۰۵     ۱۳ آبان ۱۳۹۷
لیگ قهرمانان ۲۰۱۸ آسیا؛
تمام ظرفیت فروش بلیت بازی پایانی لیگ قهرمانان 2018 آسیا از طریق پیش فروش اینترنتی و سامانه الکترونیک انجام خواهد شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، ایرج عرب معاون باشگاه اعلام کرد عرضه و فروش بلیت بازی برگشت پرسپولیس – کاشیما آنتلرز تنها به صورت پیش فروش اینترنتی انجام خواهد شد. تمام ظرفیتی که به فروش اختصاص پیدا می‌کند از طریق سامانه Gishe3.com عرضه می‌شود و بخش مربوط به خرید بلیت از ساعت 12 ظهر فردا دوشنبه باز خواهد شد. 

تاکید می‌شود، با توجه به تصمیم‌های اتخاذ شده برای این بازی، تمام ظرفیت فروش بلیت به شکل اینترنتی خواهد بود و در ورزشگاه یا هر مکان دیگری بلیت مسابقه فروخته نخواهد شد.

به این ترتیب، امکان ورود به ورزشگاه در روز مسابقه فقط برای افرادی فراهم خواهد بود که از قبل بلیت این مسابقه را تهیه کرده باشند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها