أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۴۸۴۸۷
زمان انتشار: ۱۸:۵۱     ۱۴ آبان ۱۳۹۷
یک مقام دولتی در کره جنوبی از معافیت سئول از تحریم های آمریکا علیه تهران شامل تحریم واردات نفت و تبادلات با بانک مرکزی ایران خبر داد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از الجزیره، یک مقام دولتی در کره جنوبی امروز دوشنبه اعلام کرد که سئول در حوزه واردات نفت خام و معاملات مالی با بانک مرکزی ایران در برابر تحریم های آمریکا معاف شده است.

این مقام دولتی در کره جنوبی که نخواست نامش فاش شود، در ادامه افزود: پتروشیمی کلید اقتصاد ماست و لذا تاکید می کنم اگر از تحریم های ایران لطمه ای به ما وارد شود، چالش بزرگی برای اقتصاد کره جنوبی به وجود خواهد آمد.

لازم به ذکر است، دور جدید تحریم‌های ضد ایرانی واشنگتن از امروز دوشنبه آغاز می‌شود حال آنکه مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا شدت این تحریم‌ها را بی‌سابقه توصیف و در عین‌ حال مدعی شد: هدف از آنها مردم ایران نیستند!

تحریم‌هایی که امروز اجرایی می‌شود بخش نفتی و مالی ایران را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد و دیگر کشورها را نیز از تجارت با ایران منع می‌کند.

منبع: مهر
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها