أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۴۸۵۱۲
زمان انتشار: ۱۳:۴۲     ۱۵ آبان ۱۳۹۷
مراسم تشیع جهادگر گمنام سید محمد ساجدی و همسر و دو فرزندش از مسجد نو میدان آستانه قم به سمت حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار گردید. سیدمحمد ساجدی گرافیست انقلابی در مسیر بازگشت از راهپیمایی اربعین بر اثر سانحه رانندگی به همراه خانواده‌اش به دیار باقی شتافت.
به گزارش پایگاه 598، مراسم تشیع سید محمد ساجدی و همسر و دو فرزندش از مسجد نو میدان آستانه قم به سمت حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار گردید. پس از تشییع پیکر این جهادگر گمنام حضرت آیت الله سعیدی تولیت محترم حرم حضرت معصومه(س) نماز میت را بر پیکر ایشان اقامه کرد.

خودروی مرحوم سید محمد ساجدی در مسیر بازگشت از کربلای معلی به همراه خانواده دچار سانحه شد که متاسفانه در این حادثه اسفناک همسر و 3 فرزند دختر وی نیز به دیار باقی شتافتند. 

این گرافیست انقلابی همواره حضور فعالی در اردوهای جهادی در مناطق محروم داشت و مشتاقانه در انجام فعالیت‌های فنی و عمرانی برای محرومان شرکت می‌کرد. مرحوم ساجدی به گفته دوستانش بسیار پرکار، بااخلاص و باصفا بود. بی شک این رحلت عارفانه آن هم در ایام سوگواری مصائب آل الله علیهم السلام اجمعین هبه‌ای بود که از سوی این خاندان جلالت ماب به این عاشق راستین و هنرمند با اخلاق جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی عنایت شد و رضوان ابدی حضرت دوست مآوای وی و خانواده‌اش شده است.






















نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
مهدی شبان
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۵ - ۲۷ آذر ۱۳۹۷
۰
۰
در ایام رحلت بانوی کرامت فاطمه معصومه علیها السلام، مراسم چهلمین روز عروج هنرمند جهادگر، زائر اربعین، سید محمد ساجدی و همسر و سه فرزندشان بر می گزار می گردد.
ساجدی به همراه همسر و سه فرزندش در مسیر بازگشت از راهپیمایی اربعین دچار سانحه رانندگی شد و عروجی شهادت گونه داشتند.
سید محمد ساجدی از هنرمندان انقلابی و از شاگردان نزدیک استاد مسعود نجابتی و از مؤسسان کانون هنر شیعی بود.
همچنین ایشان از موسسان و فعالان و معماران گروه جهادی محبین ائمه علیهم السلام بود که بیش از 30 مسجد و ، خانه عالم و 4 مدرسه و حمام و سرویس های بهداشتی متعدد در بیش از 10 نقطه کشور از جمله باغ ملک، پیراشگفت، بازفت، دلگان، جلگه، قلعه گنج، بشاگرد، سرپل ذهاب را ساخته اند که ساخت این پروژه ها با محوریت اصلی این جهادگر انقلابی انجام می گرفت.



سخنران: حجت الاسلام حمید ملکی(معاونت تهذیب حوزه های علمیه)
مداح: حاج سید احمد شمس، حاج مهدی تدینی
زمان: پنجشنبه 29 آذرماه بعداز نماز مغرب و عشاء
مکان: قم، ابتدای بلوار امین. مدرسه علمیه معصومیه علیهاالسلام

گروه جهادی محبین ائمه/خانه طلاب جوان/هیات هنر و رسانه/کانون هنرشیعی
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها