امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۴۴۸۵۵۴
زمان انتشار: ۱۴:۲۲     ۱۶ آبان ۱۳۹۷
رئیس سازمان امداد و نجات اعلام کرد؛
رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به وقوع برف و کولاک در ۷ استان کشور، گفت: امدادرسانی در ۱۶ محور مواصلاتی در حال انجام است.
به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه 598، مرتضی سلیمی رئیس سازمان امداد و نجات، در ارتباط با وقوع برف و کولاک در کشور اظهار داشت: از روز گذشته ۷ استان آذربایجان شرقی، اردبیل، اصفهان، چهارمحال بختیاری، زنجان، قزوین و مازندران درگیر برف و کولاک شده است.

وی با بیان اینکه امدادرسانی در ۱۶ محور مواصلاتی و منطقه عشایرنشین در حال انجام است، گفت: ۱۰۴ دستگاه خودروی گرفتار در برف توسط نیرو‌های امدادی رهاسازی شده و حدود ۸۰۰ نفر امدادرسانی و تعداد زیادی مسافر اسکان اضطراری یافته‌اند.

سلیمی در ارتباط با وقوع سیل و آبگرفتگی گفت: از دو روز گذشته نیز ۸ استان مازندران، گیلان، فارس، خوزستان، چهارمحال بختیاری، بوشهر، ایلام و آذربایجان غربی متاثر از سیل و آبگرفتگی شده و امدادرسانی در ۲۴ شهر و روستا صورت گرفته است.

رئیس سازمان امداد و نجات بیان داشت: ۱۱۱۷ حادثه دیده در این ارتباط امدادرسانی شده و ۱۸ واحد مسکونی از آب تخلیه شده است؛ همچنین تعداد زیادی نایلون، موکت، پتو، کنسروجات، حبوبات، قند وشکر، برنج و روغن میان حادثه دیدگان توزیع شده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها