امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۴۴۸۷۱۵
زمان انتشار: ۱۳:۱۳     ۲۱ آبان ۱۳۹۷
فرمانده انتظامی کرمان از نجات سه نفر از چنگال آدم‌ربایان خبر داد و گفت: پس از آزادی گروگان‌ها تعدادی از گروگانگیرها مبادرت به فرار کردند که با تلاش ماموران آگاهی پنج نفر دستگیر شدند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، سردار رضا بنی‌اسدی‌فر صبح دوشنبه در تشریح خبر گروگانگیری بیان داشت: دو هفته قبل برابر اطلاع واصله مبنی بر ربایش دختر بچه شش ساله در شهرستان جیرفت ماموریت این موضوع به پلیس آگاهی ارجاع شد.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با استفاده از تجارب و دانش خود و بهره‌گیری از منابع دسترس موفق شدند به سرنخی از محل اختفای آدم‌ربایان دست یابند.

سردار بنی‌اسدی‌فر گفت: بعد از چند روز با تعقیب و مراقبت‌های شبانه‌روزی و اطمینان از حضور آدم‌ربایان همچنین اقدامات مقدماتی و هماهنگی با مبادی مربوطه در یک ساعت مشخص محل را محاصره و گروگان‌ها که کودک شش ساله به همراه پدرش و یک نفر دیگر بودند را آزاد کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمان تصریح کرد: پس از آزادی گروگان‌ها تعدادی از گروگانگیرها مبادرت به فرار کردند که با تلاش به موقع ماموران آگاهی پنج نفر دستگیر شدند که نشان از توجه و اتکا به تخصص علمی پلیس آگاهی در حوزه کشف جرائم است.

وی یادآور شد: انگیزه این متهمان هنوز در دست بررسی است اما قطعا یک سری انگیزه‌های مالی بوده است.

سردار بنی‌اسدی‌فر عنوان داشت: پلیس آگاهی با ارتقاء دانش و به روز رسانی دانش خود در برخورد با جرائم اقدامات مناسبی انجام می‌دهد که در همین راستا جمعه آینده شاهد برگزاری آزمون تخصصی کارآگاهان پلیس در سطح استان کرمان خواهیم بود.

وی در پایان به تبهکاران هشدار داد و افزود: تبهکاران در شرایط فعلی بدانند که پلیس با تکیه بر دانش خود آمادگی مقابله با هر گونه جرمی را خواهد داشت و با تبهکاران برخورد می‌شود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها