يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۴۸۷۹۵
زمان انتشار: ۱۴:۵۶     ۲۲ آبان ۱۳۹۷
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: ۷۰ درصد پرونده‌های کلاهبرداری در حال رسیدگی در پلیس آگاهی مربوط به کلاهبرداری از طریق کشاندن افراد به پای دستگاه خودپرداز است.

به گزارش پایگاه 598، سردار علیرضا لطفی با اعلام اینکه 70 درصد پرونده‌های کلاهبرداری در حال رسیدگی در پلیس آگاهی مربوط به کلاهبرداری از طریق کشاندن افراد به پای دستگاه خودپرداز به بهانه واریز پول به حساب بانکی مالباختگان است، اظهار کرد: این نوع کلاهبرداری در حال افزایش است.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: برای انتقال پول به حساب آنها، هیچ نیازی به مراجعه شهروندان به پای دستگاه خودپرداز وجود ندارد؛ هرگونه تماس از سوی افراد غریبه و ناشناس و طرح موضوعات مختلف همچون برنده شدن در قرعه‌کشی برنامه‌های مختلف رادیویی، تلویزیونی یا معرفی خود به عنوان مأمور خرید ارگان مختلف دولتی و نظامی و درخواست برای مراجعه به پای دستگاه خودپرداز برای دریافت پول، قطعاً برای کلاهبرداری از شهروندان صورت می‌گیرد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها