أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۴۸۹۱۳
زمان انتشار: ۲۱:۵۶     ۲۵ آبان ۱۳۹۷
جروزالم پست در خبری فوری از پایان کار کابینه نتانیاهو و انتخابات زودهنگام در اسرائیل خبر داد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از منابع اسرائیلی، پس از استعفای آویگدور لیبرمن، وزیر جنگ اسرائیل، کشمکش‌ها بین بنیامین نتانیاهو و حزب «خانه یهودی» برای تصدی پست وزارت جنگ، به سقوط کابینه بنیامین نتانیاهو منجر شد.

بعد از استعفای لیبرمن کابینه ائتلافی نتانیاهو از اکثریت خارج شد ولی نفتالی بنت، وزیر آموزش به او پیشنهاد کرده بود که به جای لیبرمن، سمت وزارت جنگ را به عهده بگیرد.

نتانیاهو امروز با بنت جلسه‌ای برای مذاکره درباره این موضوع برگزار کرد اما توافقی حاصل نشد. بدین ترتیب حزب «خانه یهودی» به رهبری بنت از ائتلاف نتانیاهو خارج شده و کابینه وی رسما از هم فروپاشید.

نفتالی بنت به خبرنگاران اعلام کرده‌است که روز یکشنبه سران حزب درباره زمان برگزاری انتخابات زودهنگام مذاکره و تصمیم‌گیری خواهند کرد.

از سوی دیگر بنیامین نتانیاهو ضمن ابراز مخالفت با برگزاری انتخابات زودهنگام، گفته است که با سران احزاب ائتلاف صحبت خواهد کرد تا آنها را مجاب کند که ائتلاف راست‌گرا را منحل نکنند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها