يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۴۹۱۲۸
زمان انتشار: ۱۹:۴۵     ۲۶ مهر ۱۳۹۷
با هدف حمایت از کالای ایرانی صورت گرفت؛
پرداخت تسهیلات خُرد بانک آینده به متقاضیان در نیمه نخست سال ۱۳۹۷، نسبت به زمان مشابه در سال گذشته، از نظر تعداد ۱۴۴ (یکصد و چهل و چهار) درصد افزایش داشته است.
به گزارش پایگاه 598،  بانک آینده، به منظور مشارکت فعالانه در کمک به افزایش تولید داخلی و حمایت از کالاهای ایرانی، برای تأمین احتیاجات ضروری مردم، در ۶ ماهه نخست سال ۱۳۹۷، بیش از ۲۱.۰۰۰ (بیست و یک هزار) فقره تسهیلات خُرد به متقاضیان پرداخت کرده است که این تعداد تسهیلات در مقایسه با ۶ ماهه نخست سال ۱۳۹۶، رشد ۱۴۴ (یک‌صد و چهل و چهار) درصدی را نشان می‌دهد.

     میزان تسهیلات خُرد بانک آینده تا پایان شهریورماه سال جاری، ۱۰.۵۵۰ (ده‌هزار و پانصدوپنجاه) میلیارد ریال بوده است که این مبلغ تسهیلات پرداختی نسبت به همین بازه زمانی در سال ۱۳۹۶، بیانگر رشد ۱۳۱ (یک‌صد و سی و یک) درصدی است.


     هم‌چنین، با طراحی محصولات اعتباری مختلف، تلاش شده است تا خواسته و انتظارات مالی مشتریان عزیز برای خرید کالای داخلی ایرانی، خودروی ساخت داخل، تهیه جهیزیه، تعمیر و بازسازی مسکن و ...، برآورده شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها