يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۴۹۳۲۴
زمان انتشار: ۱۰:۱۵     ۰۶ آذر ۱۳۹۷
«نقطه رهایی» ویژه برنامه شبکه ۵ در هفته بسیج است که هرشب ساعت ۲۲ روی آنتن رسانه ملی می‌رود.
به گزارش پایگاه 598، «نقطه رهایی» ویژه برنامه رسانه ملی در هفته بسیج است. این برنامه با حضور فعالان و رهبران جبهه مقاومت اسلامی در منطقه به تبیین تشکیل بسیج جهانی مستضعفین در کشورهای لبنان، فلسطین، سوریه، عراق و یمن می‌پردازد.  دکتر سهیل اسعد (ادگاردو روبین) مبلغ و محقق آرژانتینی مجری این برنامه تلویزیونی است.

عبدالکریم المطری مسئول روابط بین الملل بنیان توسعه یمن و دکتر مسعود شجره رئیس مرکز حقوق بشر اسلامی در انگلستان مهمان امشب نقطه رهایی هستند. آنها در این برنامه درباره وضعیت مقاومت یمن همراه با تحریم های شدید غذایی و دارویی صحبت می کنند. چگونگی مقاومت نظامی یمن مقابل دشمن مسلح سعودی بخش مهمی از این برنامه را شامل می شود. راهکارهای جهان اسلام برای حل موضوع یمن محور دیگر این برنامه است.

«نقطه رهایی» هرشب ساعت ۲۲ به صورت زنده روی آنتن شبکه ۵ می‌رود. این برنامه در ۶ قسمت از شنبه تا پنجشنبه پخش می‌شود. محمدمهدی سموعی تهیه‌کننده نقطه رهایی و علی‌اکبر سیاح طاهری سردبیر آن است که در گروه برنامه های تلویزیونی مرکز بسیج رسانه ملی تولید شده است.

منبع: فارس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها