يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۴۹۳۳۳
زمان انتشار: ۱۰:۳۸     ۰۶ آذر ۱۳۹۷
عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: اگر دولت بخواهد قیمت بنزین را افزایش دهد نیاز به مجوز مجلس دارد.
به گزارش پایگاه 598، علی بختیار، عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کمیسیون انرژی سناریوهای مختلفی را در رابطه با ساماندهی سوخت کشور بررسی کرده است،گفت: در حال حاضر کارشناسان مرکز پژوهش‌های مجلس در حال بررسی هر یک از این سنایروها و تاثیر آن بر تورم و اقتصاد کلان اقتصادی هستند.

وی افزود: تاکنون دولت و مجلس، هیچ تصمیمی درباره سهمیه‌بندی بنزین، افزایش قیمت و ۲ نرخی شدن آن اتخاذ نشده است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس با تاکید بر اینکه دولت فعلا فقط تصمیم به احیای کارت سوخت گرفته است، اضافه کرد: مدیریت مصرف سوخت، جلوگیری از قاچاق بنزین و همچنین کاهش مصرف سوخت از جمله دلایل احیای کارت سوخت است.

بختیار با تاکید بر اینکه احیای کارت سوخت هیچ ارتباطی به سهمیه‌بندی بنزین و افزایش قیمت آن ندارد، اظهار داشت: اگر دولت بخواهد قیمت بنزین را افزایش دهد نیاز به مجوز مجلس دارد.

نماینده مردم گلپایگان در مجلس کمیته ساماندهی سوخت تاکنون چند جلسه تشکیل داده و سناریوهای مختلف  را بررسی کرده است، تأکید کرد: هنوز این کمیته به تصمیم قطعی و نهایی درباره ساماندهی سوخت نرسیده است.
 
منبع: تسنیم

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها